دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 14:53

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در بیش از35 رشته تحصیلی واحد دره‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در بیش از 35 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی(پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) خبر داد.
کد خبر : 113233

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدعلی کرمی گفت: «امسال با توجه به تنوع رشته‌ها و وجود برخی رشته‌های خاص و پرطرفدار و نیز فراهم کردن امکانات و تجهیزات پیشرفته و ارائه سایر تسهیلات و خدمات انتظار داریم ثبت نام بیشتری نسبت به سال‌های قبل انجام شود.»


وی افزود: «رشته‌های فنی و مهندسی شامل مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی عمران و نقشه‌برداری، مهندسی صنایع، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک و شیمی کاربردی ... هستند.»


کرمی با توجه به رشته‌های شاخص علوم انسانی، از رشته های مدیریت، حسابداری، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی و ... نام برد.


وی با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: «زمینه استفاده دانشجویان از تسهیلات قرض الحسنه برای کل شهریه از اغاز تا پایان تحصیل در دانشگاه فراهم خواهد شد.»


کرمی افزود: «داوطلبان برای اطلاع از لیست کامل رشته‌های این واحد دانشگاهی و سایر اطلاعات می‌توانند به نشانی اینترنتی www.iau-dar.ac.ir مراجعه کنند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر گفت: «علاقه‌مندان به ثبت‌نام در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته با داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم و برای کارشناسی ناپیوسته با داشتن مدرک کاردانی و برای کاردانی پیوسته مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای یا کاردانش می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره تلفن 35226898 ـ 084 و یا شماره تلفن مستقیم 35228712 - 35228711 تماس بگیرند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته