دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 12:04

مصباحی مقدم خبر داد؛ مؤتلفه بر محوریت رأی جامعه روحانیت تأکید دارد/ مطمئن نیستیم که رئیس‌جمهوری فعلی کاندیدای مورد حمایت ما باشد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تشکیل کمیته سیاسی این حزب برای انتخاب کاندیدای مورد نظر در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 گفت: در آینده نزدیک آیات موحدی کرمانی و یزدی در این باره با یکدیگر دیدار خواهند داشت.
کد خبر : 113193

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز گفت: هرچند فعالیت‌های کمیته برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آغاز شده است، جامعه روحانیت همچنان به مصداق نرسیده است.


وی در پاسخ به اینکه «معیارهای کمیته سیاسی برای انتخاب کاندیدای پیشنهادی خود چیست؟»، گفت: مهم‌ترین معیار شخص مورد نظر ما هماهنگی با ولی‌فقیه و پایبندی به ارزش‌های اصولگرایی است. البته ما توانایی رأی‌آوری کاندیدای مورد حمایت خود را هم مدنظر قرار خواهیم داد.


مصباحی‌مقدم درخصوص احتمال حمایت جامعه روحانیت برای حمایت از روحانی در انتخابات آتی افزود: تاکنون به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و مطمئن نیستیم که رئیس‌جمهوری فعلی کاندیدای مورد حمایت ما باشد.


وی همچنین از دیدار آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت با آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای رسیدن به گزینه مشترک برای انتخابات ریاست جمهوری 96 در آینده نزدیک خبر داد.


سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به جلسه اخیر کمیته سیاسی این جامعه با محمدنبی حبیبی و اسدالله بادامچیان دبیرکل و قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود: آقایان بر محور قرار دادن رأی و نظر جامعه روحانیت برای هر اقدامی درخصوص انتخابات آتی تأکید داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب