دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 16:53

کوتاه از واحدهای سلسله، مرودشت، بناب، مینودشت و سما کرج

با حضور روسا و نمایندگان دانشگاه‌ها، مسئولان بسیج دانشجویی و مدیران ادارات و نهادهای ذی‌ربط، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان سلسله در محل سالن جلسات سپاه ناحیه الشتر برگزار شد.
کد خبر : 113150

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سلسله در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی با توجه به اهمیت این اردوها گفت: «اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور و در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌پذیرد.»


حجت‌الاسلام سید رمضان علیان به بیان تاثیر اردوهای جهادی بر جهادگران و ساکنان مناطق محروم پرداخت و افزود: «دانشجویانی که در این برنامه فرهنگی شرکت می‌کنند از سویی با روحیه ایثار و از خودگذشتگی بیشتر آشنا می‌شوند و از دیگر سو در رفع محرومیت‌ها و دلداری دادن به خانواده‌های ضعیف و مستضعف جامعه تلاش می‌کنند، بنابراین کار جهادگران اردوهای جهادی بسیار ارزشمند خواهد بود.»


سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه الشتر نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر بر هماهنگی و همکاری بیشتر با بسیج دانشجویی در اجرای برنامه اردوی جهادی تاکید کرد.


پاینده مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سلسله نیز گزارشی از عملکرد اردوهای جهادی دانشجویی سال گذشته ارائه کرد.


سپس اعضای جلسه نکته نظرات خود را در چگونگی و نوع همکاری خود در اجرای برنامه را اعلام و در نهایت مصوب شد اردوی جهادی شهرستان سلسله شهریور سال جاری با همکاری بسیج دانشجویی و بخشداران و ادارات مرتبط در بخشهای عمرانی، درمانی و توزیع اقلام فرهنگی و لوازم التحریر بین نیازمندان در سه منطقه ( شمال الشتر، منطقه محروم قلایی و بسطام) اجرا شود.


قدردانی از کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در هفته دولت


در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت و مراسمی که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، از 3 تن از کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با اهدای هدایا و لوح تجلیل شد.


ابوذر شهبازی، فتوی متقی و احسان مهرابی کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در هفته دولت سال 1395 بودند.




برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی نیروهای شرکت خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب


با برنامه ریزی های انجام شده قبلی، مصاحبه آزمون استخدامی نیروهای شرکت خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، سوم و چهارم شهریور در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی انجام گرفت.


آزمون استخدامی نیروهای شرکت خدماتی بر اساس مجوزهای سازمان مرکزی برگزار شد و اعضای گروه مصاحبه، متشکل از 17 نفر از نمایندگان سازمان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بناب (مدیران با سابقه دانشگاه) بودند.


بر اساس سابقه، کارایی و مصاحبه انجام شده، تعداد 34 نفر برای پست های خدماتی و حفاظت فیزیکی (انتظامات و نگهبانی) از بین 108 شرکت کننده از نیروهای بدون مجوز شاغل و نیز نیروهایی که در نیمه دوم سال 91 قطع همکاری شده و در مرحله اول شرکت نکرده بودند، از طریق این آزمون جذب خواهند شد.


مرحله اول ساماندهی نیروی انسانی، از طریق برگزاری آزمون در اواخر سال 91 و اوایل سال 92 انجام گرفت و 32 نفر در پست‌های کارشناسی جذب و مشغول بکار شدند.


نشست کارکنان سما کرج در روز کارمند


کارکنان سما کرج روز چهارشنبه با نشست صمیمی روز کارمند را گرامی داشتند.


به مناسبت روز کارمند دکتر حسین ملهم معاون دانشگاه و رئیس سما واحد کرج به همراه جمعی از مسئولان آموزشکده سما با حضور در اتاق کارکنان، روز کارمند را تبریک گفتند.





نخستین جلسه مشترک بسیج دانشگاهیان در واحد مینودشت


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت در نخستین جلسه مشترک بسیج دانشجویی، استادان و کارکنان که در سالن جلسات اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ایام هفته دولت گفت: «هدف از برگزاری این جلسه فعال کردن بسیج و انجام برنامه هایی است که در دانشگاه انجام می گیرد ودانشگاه تنها جایی است که شامل بسیج دانشجویی،اساتید و کارکنان است. »


دکتر علیرضا امینی نخستین مرحله برای فعال کردن بسیج را در این واحد دانشگاهی اعلام و انجام برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: «در جلسه ای دیکر که به زودی برگزار می‌شود مسئولان بسیج برنامه های خود را برای هفته دفاع مقدس ارائه دهند.»


وی به بیان دستور العمل تشکیل شورای هماهنگی بسیج در دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: «هدف از شورای هماهنگی جلوگیری از موازی گاری و پشتیبانی یکدیگر و آگاهی از ظرفیت‌هایی است که در بسیج وجود دارد. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته