دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 09:57

بادامچیان: برای انتخابات ریاست‌جمهوری یک نامزد مؤتلفه‌ای معرفی می‌کنیم / اصولگرایان در انتخابات شوراها ائتلاف می‌کنند

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص انتخابات شورای شهر گفت: نظر همه اصولگرایان این است که با تفاهم کار کنیم تا یک شورای شهر قوی و بدون جنجال و حاشیه داشته باشیم.
کد خبر : 113130

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از کانال تلگرامی حزب مؤتلفه، اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از تصمیم قطعی اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات شوراها خبر داد.


نائب رئیس جبهه پیروان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.


بادامچیاندر پاسخ به سؤالی درخصوص رویکردهای اصولگرایان برای انتخابات شوراها اظهار کرد: موضوع انتخابات شوراها در جریان اصولگرایی مورد بحث و بررسی قرار دارد و نظر همه اصولگرایان نیز این است که با تفاهم کار کنیم تا یک شورای شهر قوی و بدون جنجال و حاشیه داشته باشیم.


وی افزود: اداره شهر هم مانند اداره یک جامعه است و باید سیاست در آن دخیل باشد ولی نباید سیاست‌بازی‌های مرسوم در این موضوع نقش داشته باشد.


بادامچیان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.


نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز تأکید کرد: اصولگرایان هنوز به نقطه نهایی برای تصمیم‌گیری درخصوص انتخابات ۹۶ نرسیده‌اند اما حزب مؤتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری یک نامزد مؤتلفه‌ای معرفی می‌کند و سپس در مرحله نهایی تصمیم لازم را در چارچوب مصالح جریان اصولگرایی خواهیم گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب