دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1395 - 09:09

آشنایی شرکت ها با مقررات سرمایه گذاری و مشارکت در صنعت نفت

همایش «بین المللی بررسی الزامات و چالش های قراردادهای مشارکت و ابزارهای مالی سرمایه‌گذاری در صنعت نفت»با هدف بررسی انواع قراردادهای مشارکت و ابزارهای تأمین مالی در صنعت نفت و ارائه روش‌های اثربخش و فراهم آوردن بستر علمی جهت آشنایی شرکت‌ها با مقررات سرمایه‌گذاری و مشارکت در صنعت نفت دوم آبان ماه 1395 در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 113104

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، نصرالله ابراهیمی، رئیس کمیته علمی همایش و مسئول سازمان مطالعات انرژی دانشگاه تهران ضمن اشاره به اهمیت همایش در برهه کنونی گفت: کمیته علمی همایش با حضور اساتید و متخصصان عرصه حقوق و تامین سرمایه تشکیل و تلاش شد محورهای مقالات با توجه به نیاز کشور و شرکت‌ها و مبتنی بر استانداردهای روز دنیا تدوین شود.


حسین عبده تبریزی، عضو کمیته علمی همایش و مشاور مدیرت و تامین مالی وزیر مسکن نیز با ابراز خرسندی از برگزاری همایش گفت: این همایش فرصت مناسبی جهت گردهمایی سیاست‌گذاران، فعالان و مدیران صنعت نفت، تامین‌کنندگان مالی، سرمایه‌گذاران و دانشگاهیان کشور است.
علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را متناسب با محورهای حقوق و تکالیف حاکم بر ترتیبات مشارکتی ایرانی-خارجی در پروژه‌های صنعت نفت ایران،بررسی مقررات مربوط به سرمایه گذاری خارجی در پروژه های نفت و گاز،الزامات حقوقی و قراردادی توسعه پایدار در اجرای پروژه های نفت و گاز ایران،نقش و کارکرد صندوق های پروژه در توسعه سرمایه گذاری های نفت و گاز ایران،نقش و کارکرد بورس انرژی در تأمین مالی پروژه های نفت و گاز ایران،روش های جذب سرمایه های خارجی جهت اجرای پروژه های نفت و گاز ایران،قراردادهای مشارکت در سرمایه گذاری و عملیات در کشورهای صاحب نفت و گاز،حقوق و تکالیف مشارکت های ایرانی و خارجی در ساخت داخل و انتقال تکنولوژی و ... به این همایش ارسال کنند.


انتشار مقالات برتر در نشریات علمی پژوهشی و علمی ترویجی داخلی و خارجی، ارائه مقالات منتخب در پانل‌های تخصصی، ارسال گزارش ایده‌ها، دستاوردها و تجارب برتر به نهادها و سازمان‌های سیاستگذار و حامی، اهدای لوح تقدیر از جمله امتیازات در نظر گرفته شده برای منتخبین علمی بخش مقالات همایش است. این همایش با همکاری وزارت نفت، شرکت ملی نفت، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی, دانشگاه صنعت نفت، پژوهشکده صنعت نفت و شرکت های تامین سرمایه آرمان، ملت، اپیک، امین، پارسیان، سپهر در 2 آبان در سالن کوشک وزارت نفت برگزار می شود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته