دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1395 - 16:01

سردار دهقان: همبستگی ملت و دولت از مهمترین سرمایه‌های سیاسی کشور است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همبستگی ملت و دولت از مهمترین سرمایه‌های سیاسی کشور است و با برخورداری از این سرمایه، همه باید به اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران کمک کنیم.
کد خبر : 113045

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: دست یابی به این هدف تنها در سایه قدرت میسر است و افزایش قدرت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی امکانپذیر نیست.


وی اظهارکرد: هدف و تلاش جمهوری اسلامی ایران، ثبات جهانی و برقراری صلح و آرامش برای همه ملت‌هاست.


دهقان گفت: امنیت جهان هدف جریان‌های تروریستی قرار گرفته است و همه مردم دنیا نگران فعالیت این گروه‌های تروریستی هستند.


وی اضافه کرد: این جریان‌های تروریستی که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی ایجاد شده‌اند، امنیت جهانی را به خطر انداخته‌اند.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی به عنوان کشور و عنصری تاثیرگذار در معادلات سیاسی جهان و منطقه، گفت: این جایگاه در پرتو همبستگی، اتحاد ملی و انسجام برخاسته از هدایت رهبری انقلاب حاصل شده است.


وی اظهارکرد: این سرمایه عظیم موجب برقراری صلح، امنیت و اقتدار ملی در زمینه‌های مختلف شده است.


سردار دهقان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از پشتوانه‌های عظیم مردمی، ثبات و استقلال ملی قادر به مدیریت بحران‌های منطقه و جهان است.


وی افزود: جهانیان پذیرفته اند که ایران عنصری تاثیرگذار و نقش آفرین در معادلات سیاسی منطقه و جهان است و این سرمایه‌ای عظیم در دست ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دیروز (پنجشنبه) به منظور شرکت در شورای اداری و بهره برداری از چند طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی وارد اصفهان شد.


خودکفایی و خوداتکایی در راس برنامه‌های وزارت دفاع است


گفتنی است، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، گزارشی از اقدام‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سه سال گذشته را ارائه کرد.


سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بصورت واقعی و حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل امور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف برای وزیر دفاع و همکارانشان در رسالت خطیری که برعهده دارند، آرزوی موفقیت کرد.


وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت هفته دولت و به منظور منظور شرکت در شورای اداری و افتتاح چند طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی روز پنجشنبه به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیأت دولت وارد اصفهان شد.


به مناسبت هفته دولت چند طرح عمرانی در شهرهای اصفهان، شاهین شهر و شهرضا روز گذشته (چهارشنبه) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته