دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 10:52

شاهین طبع: تا دقایق پایانی پیروزی ما قطعی نبود

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان این مطلب که تیمش بازی سختی مقابل گرگان برگزار کرد، گفت: نتیجه این دیدار تا دقایق پایانی قطعی نبود و نمی شد حدس زد چه تیمی برنده است.
کد خبر : 11303

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره دیدار تیم دانشگاه آزاد مقابل شهرداری گرگان اظهار کرد: پیروزی در این دیدار خارج ار خانه برای ما بسیار اهمیت داشت و به خوبی می دانستیم که کار ساده ای نخواهیم داشت. واقعیتش این دیدار بسیار حساس بود و تا لحظات پایانی مشخص نبود چه تیمی برنده است.


وی افزود: در دقایق پایانی مجبور شدیم تغییراتی در دفاع و دفاع فردی ایجاد کنیم که خوشبختانه این تغییرات جواب داد و موفق شدیم با کسب امتیاز باز هم از تیم حریف جلو بیافتیم.


شاهین طبع عملکرد بازیکنانش در این دیدار را پر افت و خیز خواند و خاطرنشان کرد: بازیکنانم در طول دیدار اشتباهاتی داشتند متاسفانه در بسیاری از لحظات با بی تجربگی به حریف این اجازه را دادند تا حمله کند که همین موضوع باعث شد اختلاف امتیازات ما با این تیم در دقایقی از بازی کم شود . اما در مجموع بد کار نکردند. سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به نبود تماشاگران در دیدار با گرگان اشاره کرد و گفت: وقتی تماشاچی در سالن نباشد هیجان بازی کم می شود و بازیکنان انگیزه کمتری دارند. به اعتقاد من عدم حضور تماشاگران به ضرر تیم ها تمام می شود.


وی درباره تیم داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که داوران بسکتبال همیشه بی غرض سوت می زنند و در همین دیدار هم اینگونه بود. در یک صحنه هم که داور اشتباه کرد خودش به اشتباهش پی برد و تصمیمش را اصلاح کرد که این موضوع نشان از شجاعت یک داور است و جای خوشحالی دارد.


سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: در هفته یازدهم استراحت داریم و می توانیم تمرینات خود را از سر بگیریم و برای دیدار با پمینا اصفهان در هفته دوازدهم آماده شویم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته