دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1395 - 13:44

باقریان: نقشه پادوانی به سرانجام نمی‌رسد/ این هفته تکلیف عقیلی مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: 100 درصد از ویسی و تیمی راضی هستیم.
کد خبر : 112995

اصغر باقریان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی گفت: «پادوانی تا پایان امسال با ما قرارداد داشت و به یکباره و بدون اطلاع باشگاه در تمرینات حاضر نشد. او چند بار از سوی ما تذکر گرفت که به تمرینات تیم بازگردد و اگر مشکلی دارد آن را به صورت قانونی برطرف کند اما در کمال تعجب با شکایت از ما در فیفا باعث شد تا نامه‌ای از این سازمان به باشگاه سپاهان برسد.»


وی ادامه داد: «ما در جواب فیفا یک هفته فرصت داریم تا اسناد و مدارک خود را ارسال کنیم تا درباره این پرونده شکایت تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد. قطعا تا زمانی که ما موافقت نکنیم قرارداد پادوانی فسخ نمی‌شود و او بازیکن ماست. قطعا باید به تخلفات این مدافع برزیلی رسیدگی شود و مشخص شود که چرا او بدون دلیل موجه تمرینات تیم را ترک کرد. ما در اسنادی که به فیفا ارائه خواهیم کرد، توضیح می‌دهیم که او بدون اجازه مسئولان تیم تمرینات را ترک کرده است.»


مدیرعامل باشگاه سپاهان با رد موضوع جریمه پادوانی خاطرنشان کرد: «بحث جریمه این بازیکن مطرح نیست. او وقتی با ما قرارداد دارد، نمی‌تواند تمرینات را ترک کند. اگر اختلاف‌نظری هم وجود داشته او می‌توانست از راه درستش این مسئله را حل کند. دلیلی نداشته است که به فیفا شکایت کند.»


او تاکید کرد: «پادوانی تصور کرده که بسیار زیرک است. او رفته با استقلال تهران قرارداد داخلی بسته و حالا به‌دنبال این است که قراردادش را با ما فسخ کند و وقتی پیش‌پرداخت خود را از استقلال گرفت از ما شکایت کند و آن وقت فیفا به دلیل فسخ قرارداد او ما را به پرداخت حق و حقوقش محکوم کند. ما اجازه نمی‌دهیم نقشه این بازیکن به سرانجام برسد.»


باقریان در خصوص ماجرای هادی عقیلی نیز بیان داشت: «این بازیکن دو بحث داشت. او اعلام کرده بود که حاضر است قرارداد این فصل خود را سفید امضا کند. ما قرارداد وی را آماده کردیم تا در جلسه طرفین آن را امضا کنند. وقتی هادی عقیلی و مدیربرنامه‌های این بازیکن در جلسه حاضر شدند،‌ این بازیکن اعلام کرد که اول تکلیف قرارداد سال گذشته او مشخص شود و بعد قرارداد این فصل امضا شود. ما هم گفتیم باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا دراین‌باره صحبت کنیم. این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و پس از آن تکلیف نهایی عقیلی را مشخص می‌کنیم. اگر خودش خواست و پذیرفت با وی قرارداد جدید را هم می‌بندیم و اگر نخواست هم که خودش برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.»


مدیرعامل سپاهان در واکنش به این موضوع که آیا از روند کنونی تیم عبدالله ویسی رضایت دارد یا خیر عنوان کرد: «قطعا کارشناسان فوتبال نظرات متفاوتی را در مورد تیم ما بیان کرده‌اند که همگی قابل احترام است. آنچه نگاه ما به تیم است باعث می‌شود تا بگوییم که 100 درصد از ویسی و تیمی راضی هستیم.»


باقریان افزود: «شاید شش امتیاز از دست داده باشیم اما در این مدت که رقابت‌های لیگ تعطیل شده است، بازیکنان تیم فرصت این را پیدا کرده‌اند که محیط‌پذیری لازم را با شرایط باشگاه پیدا کنند و وحدت مناسبی بین آنها شکل گرفته است. آنها دقیقا می‌دانند که امروز خواسته باشگاه سپاهان و سرمربی این تیم از آنها چیست. شناخت بازیکنان از همدیگر زیاد شده است و با ادامه این روند ما می‌توانیم از هفته پنجم نتایج بسیار بهتری را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته