دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 10:30
کاپیتان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفت و گو با آنا:

تا پایان فصل راه سختی داریم

کاپیتان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره پیش بینی خود از عنوان تیمش در لیگ حرفه ای اظهار کرد: تیم ها نزدیک به هم رقابت می کنند و نمی توان نتیجه نهایی مسابقات را پیش بینی کرد.
کد خبر : 11289

جواد داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با تیم شهرداری گرگان و کسب پیروزی در این دیدار، گفت: از قبل می دانستیم کار ساده ای مقابل حریف گرگانی خود نخواهیم داشت و همین طور هم شد و دیدار سخت اما زیبایی از آب درآمد.


وی اضافه کرد: تیم شهرداری گرگان از نظم تیمی بالایی برخوردار بود و در اکثر دقایق این دیدار کنترل خوبی روی بازی داشت. با این حال به اعتقاد من پیروزی دیروز مقابل این تیم کار ساده ای نبود.


داوری با بیان این مطلب که پیش از مسابقه و در تعطیلی لیگ حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم، افزود: در این بازی بازیکنان خارجی تیم شهرداری را به خوبی پوشش دادیم و اجازه ندادیم کار خاصی انجام دهند. از طرفی تیم ما در کار دفاعی فوق العاده عمل کرد و قطعا یکی از دلایل پیروزی ما همین موضوع بود.


کاپیتان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد ، ادامه داد: در دو کوارتر اول کاملا از حریف برتر بودیم اما نیمه دوم کارمان کمی سخت شد. حتی در برخی دقایق در مرز از دست دادن پیروزی قرار گرفتیم که خوشبختانه باز هم توانستیم مسابقه را کنترل کنیم و با چند پرتاب ٣ امتیازی نتیجه را به نفع خود تمام کنیم.


داوری با اشاره به این مطلب که حفظ صدرنشینی کار سختی خواهد بود، افزود: تیم های قدرتمندی مانند مهرام و پتروشیمی در تعقیب ما هستند و کوچکترین اشتباه ما می تواند منجر به از دست دادن صدر جدول باشد. به همین دلیل نمی توان نتیجه نهایی مسابقات را پیش بینی کرد به همین دلیل تا پایان فصل راه سختی پیش روی ماست.


بازیکن تیم دانشگاه آزاد، درخصوص پیش بینی خود از عنوان تیمش در پایان لیگ حرفه ای، گفت: تیم های خوبی در لیگ حاضر هستند و نمی توان پیش بینی دقیقی از نتیجه نهایی داشت.تیم ما قهرمانی در لیگ ملی را با بدشانسی از دست داد و حالا باید کسب سکوی نخست لیگ حرفه ای تمام تلاش خود را به کار گیرد تا پاسخ حمایت های مسئولان دانشگاه آزاد داده شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته