دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1395 - 15:00
وزیر بهداشت:

طی سه سال اخیر بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی تحویل داده شد

وزیر بهداشت عنوان کرد: بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی در سه سال گذشته تحویل داده شدند در حالی که در گذشته، هر سال حدود یک هزار و 600 تخت در کشور تحویل داده می شد.
کد خبر : 112886

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند، اظهار کرد: در سراسر کشور، بیشترین پروژه ساختمانی از نظر تعداد در کشور، مربوط به وزارت بهداشت است که همکاران ما با نیتی خالص، عزمی وصف ناپذیر و مدیریتی جهادی در حال ساخت و ساز، بهسازی و نوسازی بیمارستان ها و بخش های بیمارستانی هستند.


وزیر بهداشت با اشاره به نوسازی و بهسازی بیش از دو میلیون متر مربع از فضاهای بیمارستانی کشور در دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی در سه سال گذشته تحویل داده شدند در حالی که در گذشته، هر سال حدود یک هزار و 600 تخت در کشور تحویل داده می‌شد و در دو سال گذشته به اندازه بیش از 50 درصد تخت های ویژه ICU، CCU، PICU و NICU موجود کشور، تخت بیمارستانی ویژه ساخته شد.


دکتر هاشمی اقدامات انجام شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سه سال گذشته را قابل تقدیر دانست و گفت: شک نکنید که اقدامات و تلاش‌های شما مورد رضایت و خشنودی خدا و حضرت ولیعصر (عج) خواهد بود زیرا در مسیر آسایش و آرامش مردم است که باعث افزایش رضایتمندی مردم شده و این بالاترین ثروت و افتخار است.


وزیر بهداشت گفت: امیدوارم که خدا به دولت، رئیس جمهوری، اعضای کابینه و تمامی خدمت گزارن کمک کند تا بتوانند به اهداف ارزشمند خود دست پیدا کنند چرا که کشورداری و امور اجرایی بسیار سخت و دشوار است و مسئولانی که به قصد قربت و خدمت آمده‌اند، زندگی آرامی ندارند و امیدوارم که خدا به تمامی قوای سه گانه قوت نصرت دهد و حاصل آن عزت و پیشرفت کشور و نظام جمهوری اسلامی باشد.


وی با بیان اینکه تا قبل از پایان دولت یازدهم در استان خراسان جنوبی، 5 بیمارستان به بهره برداری رسیده و می‌رسد، عنوان کرد: افتتاح 5 بیمارستان در این استان جزء افتخارات دولت است و تصور می کنم که در آینده‌ای نزدیک برای افتتاح بیمارستان مجهز رازی بیرجند و فردوس و همچنین بخش اورژانس بیمارستان شهدای قائن، دوباره به استان خراسان جنوبی سفر خواهم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته