دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1395 - 14:12
معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی:

اردوی دانش آموزی فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات و افزایش مهارت است

معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی گفت: اردو فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات، افزایش مهارت و به روز کردن دانش است، زیرا فضای اردو فضای شادی، باطراوت و تبادل تجربه است.
کد خبر : 112870

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اردشیر دهقانی در مراسم افتتاحیه نهمین اردوی ملی مربیان و ششمین اردوی ملی اعضای فرزانگان که صبح امروز (پنج شنبه) در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست روح نشاط را به جامعه ببخشد و با این نگاه جامعه‌ای پرشور و نشاط را مدیریت کند.


وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این اردو توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش، معرفت و مهارت اعضا و تاب­ آوری و استقامت و بالابردن آستانه تحمل است، خطاب به اعضاء و مربیان فرزانه افزود: ما در سازمان دانش آموزی به دنبال توانمندسازی در تمام سطوح هستیم تا با اتکاء به شما آینده‌ای روشن را برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.


دهقانی گفت: فضای اردو فضای زندگی، شادی و طراوت و تبادل تجربیات است شما از 32 استان کشور با 32 فرهنگ مختلف حضور پیدا کرده‌اید بنابراین باید با استفاده از این فرصت بدست آمده دانش خود را به روز نمود و مهارت‌ها را کسب نمایید و تجربه بیاموزید تا بتوانید از این معلومات در استان خود بهره‌مند شوید.


همچنین در این مراسم شیخ نزیه فیاض، دبیر کل جمعیت کشافه امام مهدی (عج) کشور لبنان و نائب رئیس اتحادیه عرب، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی نهادی بزرگ و دارای تجربه‌های ارزشمند است که توانسته اردویی با چنین عظمت، نظم و انظباطی بی‌نظیر برگزار کند.


وی با بیان اینکه امروز برای ما افتخار بزرگی است که در بین شما و در مراسم افتتاحیه شرکت می کنیم تا شاهد نشاط و پشتکار شما در این اردو باشیم، افزود: شما عضو سازمان بزرگی هستید که تجربیات ارزشمند دارد زیرا سازماندهی اردویی با چنین جمعیت عظیم و گسترده‌ای نیازمند تجربه و قدرت در اجرا است که سازمان شما آن را به بهترین وجه انجام می‌دهد.


شیخ نزیه ادامه داد: ما در کشافه المهدی(عج) همانطور که قبلا ارزش‌های انقلابی گری، مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار را از شما آموخته‌ایم اکنون برقراری ارتباط با دانش آموزان را باید از سازمان دانش آموزی بیاموزیم.


رئیس جمعیت کشافه المهدی (عج) گفت: حدود 14 سال است که با سازمان دانش آموزی در ارتباط هستیم و مسائل زیادی را از شما دریافته‌ایم ما آینده طولانی در پیش داریم و باید مسائل زیادی از شما بیاموزیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته