دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 10:22
داودی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد

تربیت و آموزش بیش از دو هزار دانش‌آموخته در واحد شاهین‌شهر

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: بیش از دو هزار دانش‌آموخته در واحد شاهین‌شهر موفق به گذراندن واحدهای درسی شده و فارغ‌التحصیل شده اند.
کد خبر : 11283

سید مسعود داودی، ارتقای سطح آموزشی و پژوهش محوری در دانشگاه را ضروری دانست و به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی و نیز تامین تجهیزات مورد نیاز آموزشی همواره در دستور کار بوده است که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.


وی افزود: تجهیز کلاس های درسی با تابلوهای هوشمند و هوشمندسازی آموزش با استفاده از تجهیزات مدرن سمعی و بصری، تجهیز کارگاه های تخصصی رایانه، ساماندهی و توسعه کتابخانه تخصصی دانشگاه، تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه های آموزشی از برنامه‌های واحد شاهین‌شهر بوده است.


معاون آموزشی و دانشجویی واحد شاهین‌شهر توسعه فضاهای رفاهی و خدماتی به دانشجویان را به منظور ایجاد فضایی آرام برای ادامه تحصیل دانشجویان مهم برشمرد و افزود: با همت و تلاش رئیس واحد مجموعه رفاهی و خدماتی برای استقرار سلف سرویس، بوفه، دفتر انتشارات و کافی نت دانشجویی احداث شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.


داودی با توجه به خدمات الکترونیکی دایر در واحد شاهین شهر گفت: در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی به دانشجویان سامانه‌های متعدد الکترونیکی و اینترنتی نصب و راه اندازی شده است.


وی افزود: سامانه‌های الکترونیکی رزرو اینترنتی اتوماسیون تغذیه، کتابخانه دیجیتال، دسترسی به مقالات علمی بین المللی، سامانه جامع آموزشی و شهریه و سامانه ایاب و ذهاب از امکانات دایر در واحد شاهین شهر است.


معاون آموزشی و دانشجویی واحد شاهین‌شهر، با توجه به آمار دانش آموختگان دانشگاه خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد دو هزار و ۱۲۰ دانش آموخته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر فارغ التحصیل شده و عضویت آنان در کانون فارغ التحصیلان واحد به ثبت رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته