دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12شهریورماه در تالار اندیشه

کنسرت گروه موسیقی «مهرورزان» برگزار می شود

کنسرت گروه موسیقی «مهرورزان» به سرپرستی و آهنگسازی جواد عزیزی(عضو کانون نوازندگان سنتی) و خوانندگی علی اتابکی 12 شهریور در تالار اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر : 112821

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از سایت خانه موسیقی، کنسرت گروه موسیقی «مهرورزان» به سرپرستی و آهنگسازی جواد عزیزی(عضو کانون نوازندگان سنتی) و خوانندگی علی اتابکی 12 شهریور ساعت 20:45 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.


این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود که بخش اول به موسیقی تنبور و بخش دوم به موسیقی محلی و سنتی اختصاص دارد که با صدای جواد عزیزی و علی اتابکی اجرا می‌شود. همچنین بین دو قسمت اجرا هنرمند خردسال، ماهور محبوب به تکنوازی تنبک می‌پردازد.


اعضای گروه مهرورزان در این کنسرت میرفرساد ملک نیا(تنبور)، مرتضی فتحی(کمانچه)، امین یساولی(عود)، سیامک صادقی(تنبور- تار)، الناز اسدی(سنتور)، پریا علی یاری(بم تار)، امید ثمری(تنبک)، طیب امام قلی(دف)، میترا استاد(همخوان و تنبور) و سوگند علیزاده(تنبور ) هستند.


علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه هنری
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
۰
امیداوارم که موسیقی سنتی زنده بماند و روی آن سرمایه گذاری شود و به آن بها دهند استادانی همجون جواد عزیزی مایه خیر و برکت برای جامعه موسیقی ایران هستند حاج قاسم
هلدینگ شایسته