دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1395 - 11:57
با انتشار بخشی از بیانات رهبری؛

واکنش عراقچی به بیانات رهبر انقلاب، بعد از انتشار شایعه بازداشت همکارش

سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در آخرین پست اینستاگرامی خود بخشی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب را که به تقدیر ایشان از تلاش‌های تیم مذاکره کننده اشاره داشت به اشتراک گذاشت.
کد خبر : 112816

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری آنا، عراقچی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس از رهبری نوشت: «تا دامن ازکفن نکشم زیر پای خاک باور نکن که دست به ز دامن بدارمت»


او همچنین این بخش از سخنان رهبر انقلاب را نیز منتشر کرد: «رهبر معظم انقلاب: انتقاد من به موضوع برجام به بد عهدی و خباثت طرف مقابل مربوط می‌شود نه عناصر خودمان؛ زیرا مذاکره کنندگان ما به اندازه توان خود تلاش شبانه روزی انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم.»



در رزوهای اخیر شایعاتی به نقل از نمایندگان سابق و فعلی مجلس درباره دستگیری یکی از اعضای ستاد اجرای برجام به اتهام جاسوسی در شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. در حالی که این شایعات به اشکال مختلف از سوی وزارت امور خارجه و نهادهای دیگر تکذیب شد و فرد مورد اشاره با مصاحبه با رسانه‌ها بازداشتش را تکذیب کرد. اما برخی با انتقاد از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در تلاش برای دامن زدن به شایعات بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب