دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امام جمعه زرند: دانشگاه آزاد اسلامی پیشانی علمی این شهرستان است

امام جمعه زرند گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی زرند الحق والانصاف پیشانی علمی شهرستان است و همه باید در راستای تقویت بیشتر این مرکز علمی که برخاسته از بطن انقلاب است تلاش کنیم.»
کد خبر : 112712

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی به همراه حبیب الله خنجری فرماندار و چند تن از مسئولان شهرستان زرند از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی این شهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت که به مناسبت هفته دولت و در بوستان شهدا برگزار شد بازدید کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی زرند با حضور در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای ربع قرن فعالیت خود پرداخت که مورد استقبال کنندگان قرار گرفت.


امام جمعه زرند حین بازدید از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای دولت از تلاش همه جانبه مدیران، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد زرند قدردانی کرد.


این دانشگاه که از مهر سال 70 و با جذب 150 دانشجو در دو رشته زمین شناسی و روانشناسی فعالیت خود را آغاز کرد تا به امروز با جذب 42 نفر عضو هیات علمی و در قالب 42 رشته تحصیلی در مقاطع: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا توانسته به یکی از بزرگترین و مجهزترین سایت‌های دانشگاهی استان کرمان تبدیل شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته