دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1395 - 16:54
در جلسه شورای استان کرمانشاه مطرح شد

بخشنامه کاهش شهریه به میزان 50 درصد برای رشته‌های بدون آزمون عملی‌ می‌شود

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور اعضای استانی آن در سالن جلسات ساختمان مرکزی استان با محور قرار دادن بخشنامه های کاهش شهریه و هدایت تحصیلی برگزار شد و مقرر شد که بخشنامه کاهش شهریه به میزان 50 درصد برای رشته‌های بدون آزمون عملیاتی شود.
کد خبر : 112699

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در این جلسه که به ریاست رئیس دبیرخانه هیات امنای استان برگزار شد، نخست حجت الاسلام ابوالفضل الله وردی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای جشن ازدواج دانشجویی، شرایط مدرسان گروه معارف اسلامی و برگزاری نشست ضیافت اندیشه استادان مطالبی را بیان کرد.



در ادامه دکتر سیروس محبی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان با قرائت دستور کار جلسه محورهای اصلی شورا را بخشنامه‌های هدایت تحصیلی و روند اجرایی آن، کاهش شهریه برخی از رشته های بدون آزمون در واحدها و مراکز استان، نرخ شهریه ورودی های جدید در سایر رشته ها و آماده سازی دانشگاه و محیط آن برای استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید قرار داد و تصمیم لازم در خصوص موارد مذکور اتخاذ شد.


روسای واحدها و مراکز استان و روسای شوراهای تخصصی نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص دستور کار شورا و سایر مطالب مطروحه پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته