دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1395 - 13:35
در گفت‌وگو با آنا

میرشاد ماجدی: تا نیم فصل باید به منصوریان فرصت داد/ حتما قلعه‌نویی کم‌کاری بازیکنان استقلال را دیده که حرف زده‌ است

سرپرست سابق استقلال گفت: در سال آخر حضور قلعه نویی در استقلال، این تیم 5-6 بازیکن ملی‌پوش داشت و انتظار بیشتری از این بازیکنان می‌رفت اما آنها نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند.
کد خبر : 112629

میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تشکیل کمیته فنی برای باشگاه استقلال و مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه برای حضور در کمیته فنی گفت: «ما در وهله اول باید ببینیم هدف مسئولان استقلال برای تشکیل کمیته فنی چیست و از این کمیته چه می‌خواهند و آیا این کار به نفع استقلال است یا خیر. در حال حاضر هیچ صحبتی از طرف مسئولان باشگاه با من نشده است و من هم از طریق رسانه‌ها فهمیدم که یکی از گزینه‌های کمیته فنی هستم.»


وی ادامه داد: «به نظر من انتخاب کمیته فنی یا ایجاد تغییرات در کادر فنی به نفع استقلال نیست. استقلال تیم پرمهره‌ای است و مدیران تیم باید به کادر فنی فرصت دهند. فرصت نه به این معنا که دو یا سه هفته به کادر فنی اجازه دهند کار کند بلکه باید لااقل تا نیم فصل به کادر فنی فرصت داد. ضمن اینکه آقای افتخاری خیال کادر فنی را در این زمینه راحت کرد و اعلام کرد که تا زمانی که در استقلال حضور دارد منصوریان سرمربی استقلال است و این مساله می تواند فشار ایجاد شده روی کادر فنی را کمتر کند.»


ماجدی در خصوص انتقاداتش در اول فصل نسبت به دستیاران منصوریان در استقلال بیان کرد: «من قبل از شروع لیگ اعلام کردم که دستیاران منصوریان مربیان جوان و کم‌تجربه ای هستند و تیم باید از یک مربی باتجربه روی نیمکت بهره ببرد اما زمانی که این انتخاب صورت گرفت دیگر هیچ جای انتقادی باقی نمی‌ماند و باید از کادر فنی حمایت کرد.»


وی در مورد صحبت های امیر قلعه نویی که گفته بود در زمان حضورش در استقلال بعضی از بازیکنان در تیم کم‌کاری می‌کردند اظهار داشت: «من در سال آخری که در استقلال با امیر قلعه نویی همکاری می‌کردم به عنوان سرپرست تیم بودم و در امور فنی دخالت نمی‌کردم، اماسرمربی یک تیم که آشنایی کامل با بازیکنانش دارد متوجه کم‌کاری آنها شده که این حرف‌ها را مطرح می‌کند. در سال آخر حضور قلعه نویی در استقلال، این تیم 5-6 بازیکن ملی‌پوش داشت و انتظار بیشتری از این بازیکنان می‌رفت اما آنها نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته