دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 09:33
هرگز پای وزارت را وسط نکشیدم

کفاشیان: کی‌روش هیچ چراغ سبزی نشان نداده است/ تلاش می‌کنم کی‌روش به تیم ملی بازگردد

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر پافشاری سرمربی تیم ملی به جدایی از این تیم عنوان کرد وی برخلاف نظر رسانه‌ها هیچ تمایلی برای ادامه همکاری با فدراسیون ندارد.
کد خبر : 11253

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان که برای بازگویی آخرین وضعیت کی‌روش میهمان برنامه 90 بود هرگونه تمایل کارلوس کی‌روش برای ادامه همکاری با تیم ملی را رد کرد.


کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا کار به جایی رسید که کی‌روش تصمیم به خداحافظی گرفت،اظهارکرد:‌بحث تغییر سرمربی از سوی فدراسیون فوتبال مطرح نشد و ما قرارداد 4 ساله با وی منعقد کردیم،اگر بخواهیم وی به همکاری با ما ادامه ندهد باید یک سال جریمه پرداخت کنیم و از طرفی دیگر همچنان از وی رضایت داریم.


وی گفت:‌ کی‌روش تمایلی به ادامه همکاری با تیم ملی ندارد و این موضوع را بارها به صورت کتبی و شفاهی با من مطرح کرده،‌او اعتقاد دارد به وی و دستیارانش توهین شده است.


وی در پاسخ به این سوال فردوسی‌پور مبنی بر اینکه آیا شما به کی‌روش القا نکردید که در صورت ماندن وزارت ورزش مانع از ادامه کار وی خواهد شد،‌گفت:‌ در جلساتی‌ که با کی‌روش داشتم هرگز پای وزارت ورزش را وسط نکشیدم و تنها به وی گفتم در صورت ادامه همکاری ممکن است همچنان با برخی مشکلات مالی مواجه شویم.


در ادامه برنامه جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی روی خط آمد و در انتقاد از وضعیت به وجود آمده اظهار کرد:‌بهتر از کی‌روش را نمی‌توانیم پیدا کنیم مگر آنکه فدراسیون بخواهد مربی بزرگ تر از کی‌روش را به ایران بیاورد که این مورد نیز نیاز به زمان دارد.


وی افزود: متاسفانه هیچ فردی از درون تیم آگاهی ندارد و نمی‌داند بازیکنان با چه وضعیتی به مصاف حریفان می‌‌روند زیرا کی‌روش همه این موارد را برای آرامش تیم پنهان کرد.


نکونام به اظهارکرد: کفاشیان تمام تلاش خود را برای پیشرفت تیم ملی به کار گرفته است اما حمایت‌های لازم برای تیم ملی که اکنون مورد توجه هواداران است صورت نگرفت.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بعد از خداحافظی مسئولان فدراسیون با وی تماس گرفتند یا خیر عنوان کرد: چنین اتفاقی رخ نداد و هیچ کدام از مسئولان با من بعد خداحافظی از تیم ملی صحبت نکرد.


کفاشیان در ادامه برنامه با اشاره به این موضوع گفت:‌ به این دلیل با جواد تماس نگرفتم زیرا هنوز معتقدم زمان برای خداحافظی وی از تیم ملی زود است و کاپیتان ما می‌تواند همچنان در خدمت تیم باشد بنابراین برای ادامه همکاری با وی مذاکره را ادامه خواهیم داد.


رییس فدراسیون در پایان صحبت‌هایش در خصوص کی‌روش اضافه کرد:‌امروز (سه شنبه) مشخص می‌شود که در نهایت کی‌روش در تهران خواهد ماند یا اینکه تصمیم به جدایی خواهد گرفت اما بنده تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا وی به کار خود در تیم ملی ادامه دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کفاشیان کی روش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته