دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1395 - 11:32

رئیس واحد اهرم: اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم اردوهای جهادی را فرصتی برای خودسازی دانشجویان دانست و با توجه به بیانات اخیر رهبری گفت: « رهنمودهای رهبری دقت نظر و مسئولیت فعالان این اردوها را بیشتر می کند.»
کد خبر : 112509

مهندس محمود قدرتیان در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان اردوهای جهادی شهرستان تنگستان در سال 95 در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «یکی از اقداماتی که از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود برگزاری اردوهای جهادی است که برای توسعه عمرانی و آبادانی در مناطق محروم کشور صورت می‌گیرد.»


وی ادامه داد: «در اردوهای جهادی گروهی از بسیجیان به ویژه قشر دانشجو و طلاب حضور پیدا می‌کنند و به ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی و ... می‌پردازند.


رئیس واحد اهرم گفت: سبک زندگی اسلامی زیرشاخه‌هایی دارد که یکی از این زیرشاخه‌ها، «سبک زندگی جهادی» است؛ مثل سبک زندگی قرآنی، سبک زندگی مهدوی و موارد دیگری که می‌توان در این حوزه نام برد. آن فعالیتی هم که ما به عنوان «اردوی جهادی» می‌شناسیم، یک مصداق از ورود به حرکت جهادی و یک سبک زندگی است.


قدرتیان افزود: «سبک زندگی جهادی با الگوهای منحصر ‌به‌ فردی که دارد، مسیر میانبر و کوتاهی را برای رسیدن به قله‌های پیش ‌روی اسلام به ما نشان می‌دهد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته