دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1394 - 08:50

پرونده مسکن مهر تهران در هفته دولت بسته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی تهران از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تهران در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر : 11250

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکن مهر استان تهران جز واحدهای شهرهای جدید در شهریورماه امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: اداره راه و شهرسازی استان تهران به تکمیل 100 هزار واحد مسکن مهر مکلف شده بود که از این میزان 80 هزار واحد آن تا کنون به متقاضیان تحویل شده است و 20 هزار واحد نیز در هفته دولت واگذار خواهد شد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا این واحدها هم مشمول دریافت افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان می‌شوند، افزود: 80 درصد واحدهای باقیمانده از پرونده مسکن مهر استان تهران پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و در مرحله اتمام نازک‌کاری و تکمیل خدمات زیربنایی هستند.


واحدی ادامه داد: مصوبه افزایش 5 میلیون تومانی سقف تسهیلات بانکی مسکن مهر شامل واحدهای استان تهران نیز می‌شود و ما فهرست واحدهای مشمول را ابلاغ کرده‌ایم، اما هنوز بانک مسکن این مصوبه را اجرایی نکرده‌ است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر اینکه اجرای طرح مسکن اجتماعی می‌تواند به حل مشکلات بازار مسکن استان تهران از جمله وجود 300 هزار واحد بافت فرسوده کمک کند، گفت: ما در حال تهیه شیوه‌نامه اجرایی مسکن اجتماعی از طریق فرمانداری، شهرداری تهران و... هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته