دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 09:45
حلمی در دیدار نوروزی با دانشگاهیان واحد تربت حیدریه

دانشگاه با ورود به حوزه‌های صنعت و کشاورزی، اقتصاد کشور را از حالت تزلزل خارج کند

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی گفت: مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به شرایط کنونی جامعه و دانشگاه، باید در مسئله فرهنگ به صورت جدی و همه جانبه فعالیت شود.
کد خبر : 11249

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالمجید حلمی در دیدار نوروزی هیئت رئیسه و استادان دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه با تبریک سال جدید با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی ملت و دولت واحدهای دانشگاهی پیش از بیش در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی کوشا باشند.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی افزود: مسائل فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به شرایط کنونی جامعه و دانشگاه، باید در مسئله فرهنگ به صورت جدی و همه جانبه فعالیت شود.


وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و انتظار می‌رود دانشگاه همانند گذشته در اجرای منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی پیش قدم باشد.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان بزرگ، فعالیت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه را خوب ارزیابی کرد و گفت: اقتصاد دانش بنیان و تامین منابع غیرشهریه‌ای تا مرز ۱۶درصد از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.


حلمی انضباط مالی و اداری را سومین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۴ برشمرد و اظهار کرد: انضباط مالی و اداری در دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه شده و به صورت جدی پیگیری می‌شود. در استان‌های خراسان نیز مسائل اقتصادی و اداری رصد شده تا از بروز مشکلات جلوگیری و دانشگاه از وضعیت موجود خارج شود.


وی ادامه داد: با مدیریت منسجم کنونی در دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه می‌تواند با ورود به حوزه‌های صنعت، اقتصاد و کشاورزی و حل مشکلات، اقتصاد کشور را از حالت تزلزل خارج کرده و انتظارات جامعه از دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه را برآورده و همانند گذشته باعث رشد، رونق و آبادانی کشور شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته