دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 19:38

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس‌ به ورزشکاران و افتخارآفرینان ایرانی المپیک ۲۰۱۶

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، افتخارآفرینی ورزشکاران ایران اسلامی در آوردگاه المپیک ۲۰۱۶ را تبریک گفت.
کد خبر : 112436

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن پیام کاظم جلالی در این باره به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


اتمام بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل برگ دیگری از تاریخ افتخار، حماسه‌آفرینی و غرور ورزشکاران ایران اسلامی را به رغم کمبودها، کاستی‌ها، ناداوری‌ها و شکست‌ها، رقم زد. جوانان ورزشکاری که با استعانت از ائمه‌اطهار(ع)، با تلاش و ممارست شایسته تقدیر و به پشتوانه دعای خیر مردم در رقابت با سایر ورزشکاران کشورهای دنیا درعرصه رقابت خوش درخشیدند و در 8 میدان پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزار درآوردند و موجی از سرور و غرور ملی را برای مردم این مرزوبوم به ارمغان آوردند.


در آوردگاه و رهآورد ورزشکاران ایران اسلامی از المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل مدال برنز سرکار خانم کیمیا علیزاده بانوی پرافتخار و جوان ایرانی، درخشش طلاگونه‌ای از افتخار بود که موجب فزونی عزت بانوان این سرزمین شد. بی‌تردید امتداد، تکرار و ارتقا سطح مدال‌آوری جوانان ورزشکار ایران اسلامی نیازمند مدیریت علمی، عملی و کارآمد به پشتوانه حمایت‌های مادی و معنوی است که تمامی این موارد مستلزم برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.


اینجانب ضمن تبریک افتخارات شایسته تقدیر ورزشکاران ایران اسلامی، توفیق، عزت و سربلندی روزافزون این عزیزان و تمامی ورزشکاران و جوانان ایران اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.


انتهای پیام/

برچسب ها: کاظم جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته