دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 19:34

بررسی لایحه برنامه ششم با حضور وزیر کار در کمیسیون بهداشت

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلیه امروز این کمیسیون لایحه برنامه ششم توسعه با حضور وزیرکار مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 112435

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، محمد حسین قربانی، در تشریح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:‌ امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونانش در کمیسیون حضور پیدا کرد و لایحه برنامه ششم حول محور تجمیع منابع مالی حوزه درمان مورد بررسی قرار گرفت.


وی توضیح داد: وزارت بهداشت معتقد است باید منابع بیمه‌ای در یک جا تامین شود که وزارت کار با این نظر مخالف است. از همین رو کمیسیون بهداشت برای حل این مشکل در لایحه برنامه ششم جلساتی را با وزیر بهداشت برگزار کرد و امروز نیز جلسه با وزیر کار برگزار شد چون معتقد است باید این مشکل در لایحه حل شود.


قربانی تاکید کرد که باید با نگاه کارشناسی از هدررفت منابع جلوگیری شود البته دولت همچنان سبک سابق را در مورد منابع بیمه‌ای در لایحه ششم مدنظر قرار داده که ما می خواهیم این موضوع را اصلاح کنیم.


وی در پایان گفت: برای این کار می‌توان تیم متشکل از دو وزارت بهداشت و کار و سازمان برنامه و بودجه تعیین کرد تا منابع بیمه در یک جا تجمیع شده و از هدر رفت آن جلوگیری شود. هم‌چنین بتوان حداکثر بهره وری را در حوزه سلامت داشت و ما امیدواریم این موضوع در جلسه فردای کمیسیون تعیین تکلیف شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته