دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 16:43
در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد

مختاباد: اگر موسیقی نبود، ما را با طالبان مقایسه می کردند/ نفوذ آب به ساختمان‌های مجاور دریاچه خلیج فارس

رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران، گفت : موسیقی شاخصه انقلاب اسلامی ما بوده و اگر موسیقی نبود ما را با طالبان مقایسه می کردند.
کد خبر : 112401

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، عبدالحسین مختاباد در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورا، گفت: دوستان شهرداری متاسفانه تا زمانی که بودجه تصویب نشده مدام در شورا هستند؛ اما وقتی بودجه به تصویب رسید شورا را فراموش می‌کنند، این در حالی است که انتقاد‌هایی به نحوه هزینه کرد بودجه در بخش فرهنگی وجود دارد و برنامه ریزی‌های منظمی در این زمینه وجود ندارد .
وی خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی شهرداری تهران دارای پراکندگی و سوء مدیریت است و از شهردار می‌خواهم فکر اساسی برای انجام برنامه‌های منسجم و فرهنگی در شهر تهران داشته باشد.
نفوذ آب به ساختمان‌های مجاور دریاچه خلیج فارس


مختاباد در ادامه افزود: موضوع دیگر مربوط به منطقه 22 است، معلوم نیست آنجا شهردار دارد یا نه، چرا که حجم ساخت و ساز‌ها در آنجا عجیب به نظر می‌رسد. شهردار این منطقه باید گزارشی از این موضوع در شورا ارائه دهد، ضمن آنکه بر اساس گزارش‌هایی که به ما داده شده دریاچه خلیج فارس سفت‌کاری نشده است و آب به بخش‌هایی از ساختمان‌های مجاور دریاچه نفوذ کرده و مشکلاتی از قبیل آلودگی نیز در این مکان وجود دارد .
رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران همچنین به حواشی پیش آمده در مورد عدم برگزاری کنسرت در برخی شهرها اشاره و اضافه کرد: جامعه‌ای که موسیقی نداشته باشد تمدن ندارد. شاخصه انقلاب موسیقی بوده است و اگر موسیقی نبود ما را با طالبان مقایسه می‌کردند؛ افرادی که آثار تاریخی را متلاشی می‌کنند.
وی افزود: چرا عده‌ای می‌گویند هر کس به کنسرت می‌رود؛ فاسد است در حالی که موسیقی شاخصه زندگی اسلامی است . همانطور که ما به نظر افرادی که برای موسیقی اهمیتی قائل نمی‌شوند احترام می‌گذاریم، باید بگوییم که آنان نیز باید به قانون پایبند باشند. باید همه آحاد جامعه دست به دست هم دهیم و این مملکت را بسازیم.
وی خاطرنشان کرد : در اهمیت موسیقی همان بس که رهبر انقلاب نیز موسیقی را از جنبه‌های مثبت زندگی دانسته و سبک متعارف با مبانی اسلامی آن را لذت بخش توصیف کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: طالبان موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته