دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 17:07
معاون آموزشی واحد خورموج خبر داد:

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج از پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 112377

بیژن رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و نا پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج خبر داد.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: «این واحد دانشگاهی برای نیم‌سال اول مهر در سال تحصیلی 96-95 در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در مجموعه‌های مهندسی برق، مکانیک، عمران، معماری، کامپیوتر، حسابداری، روانشناسی و ... بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.»


وی ادامه داد: «داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org با تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام به صورت اینترنتی اقدام کنند.»


رزمی یادآور شد: «دانشجویانی که می‌خواهند با مراجعه حضوری در واحد ثبت کنند می‌توانند با مراجعه به این واحد با تحویل مدارک نسبت به تشکیل پرونده و ثبت‌نام خود اقدام کنند.»


وی خاطرنشان کرد: «صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج آمادگی کامل دارد تا در زمینه خدمات‌رسانی به دانشجویان تسهیلات اعتباری از قبیل وام‌های قرض‌الحسنه شهریه کوتاه مدت (ترمی)، بلندمدت و وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته