دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 14:57

همراه اول مهلت ثبت‌نام در نخستین رویداد هم‌آفرینی خود را تمدید کرد

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: ثبت‌نام درنخستین رویداد هم‌آفرینی همراه اول به دلیل استقبال گسترده تا 5 شهریور ماه تمدید شد.
کد خبر : 112354

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویدادهای هم‌آفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این بخش و انتخاب کسب و کارهای نوپا برگزار می‌شود.


بومی‌سازی‌های لازم در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول صورت پذیرفته است.


موضوع های رویداد هم‌آفرینی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل سلامت همراه، آموزش همراه، انرژی و محیط زیست، بازی‌های رایانه‌ای و تجارت الکترونیک است.


این رخدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم‌آفرینی» نامگذاری شده است.


تیم‌های علاقمند برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق صفحه www.mci.ir/hamafarini ثبت‌نام کنند. ارزیابی اولیه طرح‌ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم‌ها برای شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری طرح‌های برگزیده انتخاب می‌شوند.


ثبت نام نخستین رویداد از مجموعه رویدادهای هم‌آفرینی همراه اول که با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی از 27 تا 29 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، به علت استقبال گسترده، تا 5 شهریور ماه تمدید شد. پس از این تاریخ تا 20 شهریور ماه، ثبت‌نام به صورت رزرو انجام می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته