دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 17:11
جهان بخشی عنوان کرد

واحد تاکستان قطب انرژی، صنعتی و کشاورزی در میان دانشگاه‌های کشور می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان عنوان کرد که واحد تاکستان قطب انرژی، صنعتی و کشاورزی در بین تمام دانشگاه های آزاد کشور خواهد شد.
کد خبر : 11233

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عباس جهان بخشی در نشستی با اعضای هیأت رئیسه و کارکنان به مناسبت سال جدید، تقارن این سال با ایام فاطمیه و حصول موفقیت های دولتمردان ایران را گرامی داشت و گفت: موفقیت های به دست آمده توسط نمایندگان ایران در مذاکرات هسته ای در اوایل سال نشانه های مثبتی است که به برکت تلاش های صادقانه فرزندان این سرزمین در زیر سایه مقام معظم رهبری، در سال های آتی شاهد شکوفایی مجدد ایران عزیز خواهیم بود کما اینکه این اتفاق مهم تأثیر چشمگیری در بهبود اوضاع دانشگاه نیز خواهد داشت.








یکی از مهمترین برنامه های آتی این واحد دانشگاهی، طرح احداث نیروگاه تولید برق و حرارت همزمان(CHP) است؛ با اجرای این طرح بر آنیم تا در افق نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به قطب انرژی نه تنها در منطقه بلکه در بین تمام دانشگاه های آزاد کشور تبدیل شود

جهان بخشی به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: همه ارگان ها و نهادها موظفند طبق بیانات رهبری، اخلاق مداری، همدلی، همزبانی و اعتماد را در مجموعه مدیران پیاده کنند و در راستای اهداف ابلاغ شده تمام همت و تلاش های خودشان را بکار گیرند تا تک تک سازمانها در راستای اهداف عالی نظام ، مشکلات و مسائل مربوطه را حل و فصل کنند.


وی برنامه های آتی و افق بسیار روشن دانشگاه تاکستان را یادآور شد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های آتی این واحد دانشگاهی، طرح احداث نیروگاه تولید برق و حرارت همزمان(CHP) است؛ با اجرای این طرح بر آنیم تا در افق نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به قطب انرژی نه تنها در منطقه بلکه در بین تمام دانشگاه های آزاد کشور تبدیل شود.


این مسئول افزود: با توجه به امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی و وجود دانشکده مکانیک و رشته مکانیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با گرایش های مختلف، با عقد قراردادهای مورد نیاز در سال جاری مجموعه تولید قطعات خودرو راه اندازی می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: با توجه به شرایط استان قزوین به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور و تاسیس اولین دانشکده کشاورزی استان در این واحد دانشگاهی، برنامه ها و اقدامات متعددی در زمینه ترویج و بهبود کشاورزی استان خواهیم داشت.


جهانبخشی افزود: رسیدن به این اهداف و انجام برنامه های در نظر گرفته شده نیازمند فعالیت و پشتکار است؛ سال جدید، سال برقراری نظم اداری و مالی بویژه با ساماندهی نیروی انسانی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته