دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 13:33

تذکر یک نماینده به وزیر راه درباره آزاده راه حرم تا حرم

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای در تذکری به وزیر راه خواستار تسریع در عملیات اجرای پروژه حرم تا حرم و همچنین اتصال شبکه ریلی سبزوار به شبکه سراسری شد.
کد خبر : 112288

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ رمضانعلی سبحانی‌فر در تذکر شفاهی امروز خود ضمن تبریک هفته دولت، با مورد خطاب قراردادن وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی که بعد از 12 سال مجددا توانستیم به خودکفایی گندم برسیم، اما رسیدن به خودکفایی و بالیدن به آن کافی نیست زیرا پس از گذشت چند ماه که گندم را از کشاورزان تحویل گرفته‌اند اما یک ریال هم به آن‌ها پرداخت نشده است لذا ضروری به نظر می‌رسد هر چه سریع‌تر نسبت به این مساله اقدام شود.


این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال گذشته با توجه به بازدیدی که از حوزه انتخابیه اینجانب داشته‌اید آغاز عملیات آزاده راه حرم تا حرم شروع شد اما از آن زمان تا به امروز یک گام برداشته نشده است و باید هر چه زودتر در این مورد تسریع شود.


نماینده مردم سبزوار در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: قول داده شده بود که شبکه ریلی سبزوار به شبکه سراسری تا پایان سال 95 اتصال پیدا کند اما به کندی پیش می‌رود که امیدواریمدر این مورد هم تسریع شود.


وی همچنین خواستار تعریض جاده برغمد به جغتای شد و گفت: سال گذشته عملیات اجرایی این مسیر آغاز اما اکنون متوقف شده است نیاز است هر چه سریع‌تر مجددا در آغاز شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته