دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دوخبر/

انتصاب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم

دکتر علی اکبر عسکری با حکم دکتر حمید سرحدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم به سمت سرپرست حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی این واحد منصوب شد.
کد خبر : 112258

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرحدی در مراسم معارفه عسکری که با حضور هیات رئیسه و تعدادی از مدیران برگزار شد، با تبریک به وی خطاب به جمع حاضر بر تقویت حوزه دانشجویی و فرهنگی تاکید کرد.


عسکری هم با تشکر از حسن اعتماد رئیس واحد بم به تشریح رویکرد‌ها و برنامه‌های خود پرداخت و از همه حاضران خواست تا با توجه به تاکید رئیس واحد بر حرکت رو به جلوی در حوزه دانشجویی و فرهنگی نسبت به این مهم تمام توان خود را به کار گیرند.


عسکری در سابقه مدیریتی‌اش سمت‌هایی همچون، معاون آموزشی،دانشجویی، مدیر گروه کشاورزی، مدیر گروه کامپیوتر، مدیر امور اداری و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان به چشم می‌خورد.


در پایان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بم نیز از مساعی خالصانه مهندس باقری در زمان تصدی معاون دانشجویی واحد قدردانی به عمل آورد.


پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بم به مناسبت هفته دولت


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم در پیام تبریکی هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی دانست و گفت: «هفته دولت آغاز وحدت و تلاش در جهت تحکیم و سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز است.»


دکتر حمید سرحدی در پیام تبریک خود به مناسبت هفته دولت آورده است:‌ هفته دولت یادآور فداکاری‌‏های فرزندان پاک، گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است و دولت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‌‏دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‌‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‌‏ها و فداکاری‏های آنان ثبت شده است.


در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار ، ایرانی آباد و ایرانی آزاد...


اینجانب صمیمانه هفته دولت را به تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوی‍ژه مسئولان و مدیران شهرستان بم تبریک عرض نموده ، و آرزومندم کلیه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شریف ایران زمین در راستای گسترش جامعه اسلامی خیزش بلندی برداشته و با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام معزز رهبری در راستای تحقق اهداف متعالی این نظام مقدس موفق و موید باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب