دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 10:54

سید حسن خمینی خطاب به هیأت دولت: مرد میدان باشید و هزینه دهید

یادگار امام (ره) خطاب به دولتمردانی که به مناسبت هفته دولت برای تجدید میثاق در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور یافته بودند،گفت: مرد میدان باشید و هزینه دهید
کد خبر : 112184

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، در جمع رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت گفت: ایام هفته دولت ایام مبارکی است که دوستان بتوانند زحمات و خدمات گسترده‌ی خود را به مردم گزارش دهند.


وی ضمن بیان خاطره‌ای از دوران حیات امام (ره) ادامه داد: طبق فرمایش امام (ره) تا فحش نخوریم کار پیش نمی‌رود.


یادگار امام همچنین تصریح کرد: ‌کار بزرگ حتما دشنام دارد و اگر در مقابل دشنام سر خم کنیم و کوتاه بیاییم قطعا قیمت بسیار کمی روی خود گذاشته‌ایم. حرکت رو به جلو حتما مخالفانی دارد و این مخالفان بعضا از منطق و فضای انصاف خارج می‌شوند و کسی که در مقابل دشنام آنها سر خم کند قیمت نازلی روی خود خواهد گذاشت.


سید حسن خمینی ادامه داد: امام(ره) بیشترین دشنام را خورد تا حدی که لیوان فرزندش حاج مصطفی را آب می‌کشیدند بنابراین ایستادن بر اندیشه هزینه دارد.


یادگار امام خطاب به اعضای هیأت دولت تاکید کرد:‌ مرد میدان باشید و هزینه دهید. البته الزاما کسی که ثبات رأی دارد درست عمل نمی‌کند.


وی تصریح کرد: ‌در حال حاضر هجمه‌ها به دولت سنگین است و بی‌انصافی‌هایی وجود دارد اما عزم دولت باید ادامه داشته باشد و آقای روحانی نشان داده این هزینه را تحمل می‌کند و بر عهد خود با مردم پایبند است. ان‌شاءالله این مسیر را با قدرت ادامه دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته