دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1395 - 10:19

معرفی نامزدهای مسابقه حافظان حرم در بخش شعر یک دقیقه‌‌ای

در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، 10 اثر از سوی هیئت داوران به عنوان نامزدهای نهایی بخش شعر معرفی شدند.
کد خبر : 112160

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پس از پایان مرحله نخست داوری مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، 10 اثر به عنوان نامزدهای نهایی در این بخش معرفی شدند.


منصوره اسحاق‌زاده، مهرداد محرابی و سیدمحمدمهدی مرادیان از شهر تهران، سیده تکتم حسینی، ابراهیم زمانی و علی‌اصغر شیری از شهرستان قم، پیام جهانگیری از شهر اردبیل، سید محمدمهدی شفیعی از اهواز، فرهاد گلستانه از شهر زابل استان سیستان و بلوچستان و رضا نیکوکار از رشت نامزدهای نهایی مسابقه حافظان حرم در بخش شعر هستند.


از میان این 10 نامزد، نفراتی به عنوان برگزیده و افرادی به عنوان شایسته تقدیر در هر بخش معرفی خواهند شد که اسامی آن‌ها در آیین اختتامیه مسابقه اعلام خواهد شد. نفرات برتر این رقابت ادبی، 2 سکه بهار آزادی و تقدیری‌های آن نیم سکه دریافت خواهند کرد. همچنین قرار است برگزیدگان این مسابقه با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، راهی مشاهد مشرفه عراق و عتبات عالیات شوند.


مراسم پایانی مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، روز دوشنبه هفته آینده، 8 شهریورماه از ساعت 17 تا 19 در شهر مقدس قم، خیابان جمهوری اسلامی، تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: معرفی نامزدها
ارسال نظر
قالیشویی ادیب