دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1394 - 10:07

ناراحتی رسول خادم از کاپیتان تیم ملی کشتی

بحث مصدومیت رضا یزدانی شایعاتی را پیرامون این کشتی‌گیر به وجود آورده، که در نهایت ممکن است منجر به این مسئله شود که حضور این کشتی گیر در رقابت‌های جهانی آمریکا منتفی شود.
کد خبر : 11215

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بامداد چهارشنبه(فردا) برای حضور در جام جهانی آمریکا راهی لس آنجلس خواهد شد، اما مصدومیت رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کادرفنی را با مشکل روبرو کرده است. یزدانی دارنده 4 مدال جهانی و قهرمان جهان چند روزی است که به دلیل گرفتگی عضلات کمر در استراحت مطلق به سر می‌برد. یکی از مسئولان فدراسیون در رابطه با مصدومیت یزدانی به «آنا» گفت : با وجود اینکه نام رضا در فهرست نهایی کشتی گیران اعزامی به آمریکا قرار دارد اما امکان دارد که او تیم ملی را در این سفر همراهی نکند، چرا که این کشتی گیر سر ناسازگاری با کادر فنی گذاشته است و رسول خادم هم متوجه این موضوع شده‌ است.


به گفته این مقام، خادم در خصوص یزدانی سر دو راهی قرار گرفته است. از یک طرف می داند که حضور یزدانی به همراه کاروان ایران به لحاظ روحی و روانی به سود تیم ملی خواهد بود، اما از سوی دیگر خادم که با کشتی‌گیر سالاری به شدت مخالف است نمی تواند رفتارهای این کشتی گیر را تحمل کند. او در این خصوص با دیگر مربیان تیم ملی در حال مشورت است تا بهترین تصمیم را بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته