دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار با کارکنان به مناسبت سال نو

رییس واحد ماهشهر: تلاش و همدلی مقدمه رسیدن به اهداف دانشگاه در سال جدید باشد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر تاکید کرد: باید با تلاش، کوشش و همدلی و توکل به پروردگار متعال در جهت رسیدن به اهداف دانشگاه و پیشرفت در سال جدید قدم برداریم.
کد خبر : 11208

به گزارش خبرنگار آنا، مازیار نوعی در حاشیه دیدار سرزده خود با تک تک کارکنان و اعضای هیات رییسه واحد با تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو به همه کارکنان، سال 94 را سال تلاش و کوشش در سایه توکل به پروردگار متعال و همدلی کارکنان و اعضای هیات علمی در جهت رسیدن به اهداف پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر عنوان کرد و گفت: کارکنان زحمتکش این واحد دانشگاهی در کنار اعضای هیات رییسه با تلاش و کوششی فراتر از سال قبل در راستای ارایه کارنامه ای درخشان در سال جدید گام های موثری بردارند.


نوعی با اشاره به عنوان سال 94 به نام «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، افزود: ما اعضای هیات رییسه و کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر باید با همتی مضاعف و تلاشی دو چندان نسبت به سال گذشته زمینه را برای ادامه تحصیل جوانان و دانشجویان مهیا کنیم که در این راستا وظیفه ما به عنوان مسئولان و خدمتگزاران این مجموعه آموزشی بزرگ بسیار سنگیتن تر است.


به گزارش آنا، رئیس واحد ماهشهر پس از زیارت قبور شهدای گمنام با حضور خود در محل کار همه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و اهدای شاخه گل از زحمات آنها در سال گذشته تقدیر و آنها را برای شروع سال جدید در سایه تلاش و همدلی ترغیب کردند.


در این بازدید و دیدار با کارکنان جابری معاون اداری مالی، حجت الاسلام حیاتی رییس دفتر فرهنگ اسلامی و رییس قنواتی مدیر روابط عمومی وی را همراهی می کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته