دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1393 - 11:12
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان:

انقلاب ثمره اتحاد و یکپارچگی مردم بود

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان گفت: این انقلاب حاصل رشادت و اتحاد مردم در سایه رهبری بیدار ولی فقیه و روحانیت معظم به دست آمد.
کد خبر : 1119

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام رضا کهساری در نخستین روز از دهه مبارک فجر پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که با حضور بر سر مزار شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی با آرمان‌های مقدس انقلاب تجدید بیعت کردند، انقلاب را ثمره اتحاد و یکپارچگی مردم برشمرد و گفت: این انقلاب حاصل رشادت و اتحاد مردم در سایه رهبری بیدار ولی فقیه و روحانیت معظم به دست آمد و یادآوری این نعمت بزرگ برای حفظ و نگهداری آن از وظایف امروز تک‌تک مردم این سرزمین پهناور محسوب می‌شود.


نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان افزود: گسترش فساد در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی در دوران ستمشاهی به حدی رسید که بنا بر آیات شریفه قرآن کریم باعث براندازی نظام پوسیده پهلوی در بهمن ۵۷ شد. بیداری مردم و رهبری امام خمینی(ره) نمونه‌ای از آزادیخواهی و استکبار گریزی مردم ستمکشیده است که برای حفظ این نعمت گرانقدر باید تلاش کنیم.


پس از سخنان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان حاضران در آیین گلاب‌شویی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام شرکت و با آرمان‌های بلند انقلاب تجدید بیعت کردند.


در این مراسم معنوی که هم‌زمان با سالروز ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر (ره) به به ایران اسلامی برگزار شد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان، اعضای هیئت رئیسه، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی و همچنین کارکنان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضور داشتند.


این نخستین برنامه از ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در سال جاری بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته