دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 14:33
سرپرست واحد شاهین‌شهر:

اتحاد و موفقیت همه‌جانبه ثمره همدلی و همزبانی در جامعه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: همدلی و همزبانی در جامعه موجب اتحاد و موفقیت همه جانبه‌ها در تمامی عرصه‌ها خواهد شد.
کد خبر : 11174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سیدحمیدرضا رئیس السادات در دیدار نوروزی کارکنان و استادان واحد شاهین‌شهر با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۴ به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: امسال نیز مقام معظم رهبری در اقدام هوشمندانه دیگری اقدام به نامگذاری سال جدید متناسب با رویدادهای داخلی و منطقه‌ای فرمودند که تاثیر بسزایی در حفظ وحدت و تعیین خط مشی اصولی در جامعه ایفا می‌کند.


وی افزود: معظم له در این سال خواستار همدلی و همزبانی بیشتر میان ملت و دولتمردان شده است که وظیفه آحاد جامعه حرکت در این چهارچوب است و دانشگاهیان نیز باید با همدلی و همزبانی در تحقق اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه سطح علمی و آموزشی کشور تلاش و کوشش کنند.


سرپرست واحد شاهین‌شهر نقش کارکنان و استادان به عنوان بازوان اجرایی و علمی دانشگاه را در توسعه و عمران مهم برشمرد و افزود: کارکنان و استادان دانشگاه همانند گذشته باید با همدلی و همزبانی به سمت ارتقا و بهبود سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تلاش و کوشش مضاعف پیشروی کنند.


رئیس السادات اظهار کرد: در سال جاری نیز برنامه‌های متنوعی برای تقویت روحیه و ایجاد نشاط در کارکنان و استادان تدوین شده که مطابق با برنامه زمانبندی شده به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته