دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 15:24
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی:

سازمان دانش‌آموزی در مسیر رهنمودهای امام خمینی (ره) حرکت می‌کند

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش آموزی در مسیر رهنمودهای امام خمینی (ره) حرکت می‌کند و به دانش آموزان آموزش مهارت‌های اجتماعی برای رشد شخصیتی ارائه می‌دهد.
کد خبر : 111675

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، داوود روستایی در نهمین اردوی ملی مربیان و اعضاء پیشتاز و فرزانه اظهار کرد: اردوی ملی فرصتی برای تربیت نیروی انسانی است که بتواند ستون‌های مدیریت سازمان دانش آموزی در همه شهرستان‌ها را اداره کند.


وی افزود: دانش آموزانی که اکنون به عنوان یاور مربی در این اردو حضور دارند به زودی در تشکیلات سازمان دانش آموزی به عنوان مربی در خدمت سازمان خواهند بود.


قائم مقام سازمان دانش آموزی تصریح کرد: مهارت‌های پایه تشکیلاتی به دانش آموزان جرات می‌دهد در محیط طبیعی روی پای خود بایستند و خلاقیت آن‌ها را تقویت و اعتماد به نفسشان را بالا می‌برد.


وی خاطرنشان کرد: مهارت‌های پایه ای که در این اردو آموزش داده می‌شود در همه دنیا تدریس می‌شود اما برنامه و هدف ویژه ما این است که به دانش آموزان آموزش مهارت‌های اجتماعی دهیم.


روستایی ادامه داد: اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی باید مدیر تربیت شوند و در هر شهرستانی که قرار می‌گیرند با توجه به سیاست‌های سازمان دانش آموزی فعالیت‌ها را مدیریت کنند.


وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان علاوه بر آموزش مهارت‌های اجتماعی رشد شخصیتی پیدا می‌کنند که یکی از دستاوردهای این اردو است و تا زمانی که شخصیت آن‌ها ارتقاء نیابد نمی‌توانیم از آنها بهره ببریم.


قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: دانش آموزان باید احساس کنند که سطح زندگی آن‌ها ارتقاء یافته و شخصیت آن‌ها متفاوت شده است تا بتوانند در اردو های مختلف شرکت و این اردو را با دستان خود مدیریت کنند.


وی یاد آور شد: یکی از افتخارات ما که از بدو تاسیس سازمان دانش آموزی اتفاق افتاده است حضور آیت الله سید حسن خمینی یادگار حضرت امام خمینی(ره) در اردوی ملی است.


روستایی ادامه داد: حضور آیت الله سید حسن خمینی نشان می‌دهد که سازمان دانش آموزی توانسته است جایگاه خود را در اجتماع و بین مسئولان عالی رتبه نظام باز کند وی خود یک شخصیت تشکیلاتی است و می‌دانند که سازمان دانش آموزی فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفید است .


وی ادامه داد: ما فرزندان امامی هستیم که با مدیریت جوانان و نوجوانان توانست حکومت طاغوت را در هم شکسته و در دفاع مقدس در برابر دنیا ایستادگی کند و یادگار حضرت امام خمینی (ره) بر این موضوع واقف است که سازمان دانش آموزی اکنون در راه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارد و به همین منظور این سازمان را از بهترین نهادهای کشور قلمداد کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته