دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 13:48

رئیس دفتر رئیس جمهوری با مراجع عظام تقلید در قم دیدار و گفت‌و‌گو کرد

رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری در سفری کوتاه به قم با آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی و لطف‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 11167

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد نهاوندیان در این دیدارها ضمن ارایه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و با اشاره به کاهش قابل ملاحظه نرخ تورم و عبور از شرایط رکود، برنامه‌های دولت را برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق فضای کسب و کار تشریح کرد.


وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۴، تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، بر لزوم حضور موثرتر مردم در تمامی عرصه‌ها و مشارکت همه سلایق سیاسی متعهد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی برای ارتقای وحدت و انسجام ملی و همچنین همدلی و همزبانی بیشتر میان دولت و ملت تاکید کرد.


رئیس دفتر رئیس‌ جمهوری در این دیدارها همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای و نتایج حاصل شده در روزهای اخیر در این مذاکرات و نیز برنامه های پیش رو در این باره ارایه کرد.


آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در این دیدارها، ضمن ابلاغ سلام و دعا برای رییس‌ جمهوری و دولت، توفیق بیش از پیش دولت در اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش رو را از خداوند متعال خواستار شده و بر لزوم حمایت مردم از دولت در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و تحکیم انسجام و وحدت عمومی تأکید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب