دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 11:55

رشته‌های هوانوردی به دفترچه کنکور بازگشتند

سازمان سنجش آمزوش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کدرشته محل‌های مهندسی الکترونیک هواپیمایی، مهندسی مخابرات هواپیمایی، مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما که پیش از این از دفترچه انتخاب رشته گروه ریاضی حذف شده بود، به دفترچه بازگشت.
کد خبر : 111562

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اصلاحیه دوم دفترچه کنکور سراسری ۹۵ و اصلاحیه رشته‌های تحصیلی مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور منتشر شد.


سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده و اعلام معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کدرشته محل‌های: ۱۱۶۰۴- مهندسی برق (مهندسی الکترونیک هواپیمایی)، ۱۱۶۰۵- مهندسی برق (مهندسی مخابرات هواپیمایی)، ۱۱۶۰۶- مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما، ۱۱۶۰۷- هوانوردی مربوط به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور از گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که در اطلاعیه ۲۷ مرداد از ردیف رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری حذف شده بود، دانشجو می‌پذیرند.


داوطلبان علاقه‌مند این کدرشته محل‌ها، در صورت علاقه‌مندی و حذف این رشته‌ها از فرم انتخاب رشته، دوباره می‌توانند این کدرشته‌ها را در فهرست اولویت رشته‌های انتخابی خود درج کنند.


همچنین سازمان سنجش اعلام کرد در برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان (ویژه داوطلبان آزاد) با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش و سایر دانشگاه‌ها، تغییراتی به‌وجود آمد یا رشته محل‌های جدید اعلام شده است. داوطلبان لازم است پس از اطلاع از آنها، در صورت تمایل فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.


علاقه‌مندان می‌توانند فایل جدول‌های مربوط به رشته‌های تحصیلی مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور و برخی اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1395 را از اینجا دریافت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته