دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 10:38

آمریکا- صربستان؛ فینال جذاب و شاید یک طرفه بسکتبال

شانس پیروزی ایالات متحده آمریکا در فینال رقابت های بسکتبال المپیک ریو 2016 بسیار بالاست اما فقط یک شگفتی می تواند حکومت ستاره‌های NBA در المپیک را خاتمه دهد.
کد خبر : 111507

به گزارش گروه ورزشی آنا، در دیدار مرحله نیمه نهایی المپیک 2016، تیم ملی بسکتبال آمریکا مدعی اصلی قهرمانی مقابل اسپانیا به میدان رفت و با شکست این تیم به مرحله نهایی راه پیدا کرد. آمریکا در دیدار نهایی رقابت های المپیک ریو باید با تیم صربستان بازی کند و این شانس را دارد تا یک قهرمانی دیگر در بسکتبال را به کارنامه پرافتخار خود اضافه کند.


بیست سال از آخرین رویارویی آمریکا با یکی از کشورهای تجزیه شده خاک یوگسلاوی سابق در بازی فینال المپیک می‌گذرد و امروز یک بار دیگر خاطرات فینال دوران باشکوه آمریکا – یوگسلاوی در سال‌های ۱۹۶۸ ،۱۹۷۶ و ۱۹۹۶ در دیدار آمریکا – صربستان در فینال المپیک ۲۰۱۶ تکرار می‌شود.


درخشش «میروسلاو رادولیکا» سنتر آماده صربستان و از آن طرف قدرت «دی آندره جردن» آمریکایی از جدال سخت این دو نفر در زیر سبدها خبر می‌دهد. «کلی تامپسون» و «کوین دورانت» و همچنین «کارملو آنتونی» غیر قابل مهار نشان می دهند که صرب‌ها برای عبور از آمریکا کار دشواری خواهند داشت.البته بر روی نیمکت آمریکا بازیکنان اثرگذاری دیگری هم نشسته‌اند تا برابر صرب‌ها به میدان بروند و پانزدهمین طلای المپیک را به کشورشان ببرند.


این دو تیم از ساعت 15:45 امروز در آخرین روز از المپیک ریو رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا مشخص شود که یک قهرمانی عادی رخ خواهد داد یا شگفتی؟


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب