دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 11:29

دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی در سمنان راه‌اندازی شد

با توجه به آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و به‌منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت‌نام در دانشگاه، دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این شهر راه‌اندازی شد.
کد خبر : 111502

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان، در این دفتر علاوه بر مشاوره تحصیلی، مراجعان با خدمات، دستاورد‌ها و امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آشنا می‌شوند.


بر اساس برنامه‌ریزی، این مرکز آمادگی ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه را در زمینه انتخاب رشته، تکمیل پرسشنامه‌های مربوط و راهنمایی در زمینه انتخاب رشته مناسب را از طریق حضور کارشناسان خبره و صاحب‌نام سمنان دارد و کارشناسان این مرکز در دو نوبت صبح و عصر برای این منظور آماده ارائه خدمات است.


در کنار این خدمات مهم‌ترین نکته معرفی و شناساندن امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به مراجعان و خانواده داوطلبان از طریق توزیع بروشور، لوح فشرده، عکس، پوستر و برنامه‌های نرم‌افزاری است.


مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در محل خوابگاه امیرکبیر این دانشگاه راه‌اندازی شده و در دو نوبت صبح و عصر پاسخگوی نیاز مراجعان است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته