دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 09:11

بشار اسد: کشورهای دوست، باعث پایداری سوریه در جنگ شدند

بشار اسد تاکید کرد که سوری‌ها به رغم تمامی فشارها و رنج‌ها در زمینه‌های امنیتی، اقتصادی و زندگی روزمره مصمم به دفاع از سوریه و وحدت کشورشان هستند.
کد خبر : 111476

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با مبشر جاوید أکبر، وزیر مشاور در امور خارجه هند و هیأت همراهش تاکید کرد که ایستادن بسیاری از کشورهای دوست از جمله هند در کنار ملت سوریه به طور قابل ملاحظه‌ای پایداری سوریه را در برابر جنگی تحمیلی از سوی کشورهای غربی و منطقه‌ای بیشتر کرد، کشورهایی که با استفاده از تروریست‌ها و حمایت‌های مختلف از آنها مانع از حل مسالمت‌آمیز درگیری‌ها و توقف جنایت تروریست‌ها در حق ملت سوریه شدند.


وزیر مشاور در امور خارجه هند نیز آمادگی کشورش را در ارائه تمامی حمایت‌ها برای کاهش رنج ملت سوریه و تقویت پایداری آن و مشارکت فعال در روند توسعه و بازسازی کشور سوریه اعلام کرد.


این مقام هند بر لزوم همکاری با سوریه در زمینه‌های تروریسم و تقویت موفقیتی که سوری‌ها در این زمینه به دست آورده‌اند، تاکید کرد.


وی خاطرنشان کرد که عدم درک خطر تروریسم و هدف آن در اشاعه کشتار و تندروی و تهدید ثبات جهانی و نابودی تمدن انسانی اشتباه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب