دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 08:59

پیام صادقیان: می خواهم خودم را به کی روش ثابت کنم تا به تیم ملی برگردم/ افتخار می‌کنم شماره پیراهن پدرم را می‌پوشم

هافبک تیم ماشین سازی گفت : اصلی ترین هدفم در تیم ماشین سازی این است که خودم را دوباره به کی روش ثابت کنم تا بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.
کد خبر : 111387

پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره مصدومیتش گفت: «در بازی مقابل صبا دستم از چهار جا شکست. اکنون شرایطم بهتر شده است ولی باید تا چند هفته دستم در گچ باشد.»


بازیکن ماشین سازی ادامه داد: «خوشبختانه تیم ماشین سازی شرایط خوبی در لیگ دارد و ما نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.»


وی در پاسخ به اینکه مقابل استقلال به میدان خواهد رفت یا خیر، اظهار کرد: «نمی دانم در آینده با مصدومیتی که دارم می‌توانم جلوی استقلال بازی کنم یا خیر، اما دوست دارم این اتفاق بیافتد. به همین دلیل با خطیبی سرمربی تیم صحبت کردم و تمرینات انفرادی را آغاز کردم تا وضعیت بدنی‌ام افت پیدا نکند. البته در حال حاضر طوری تمرین می‌کنم که به دستم آسیبی وارد نشود.»


صادقیان که در تیم ماشین سازی پیراهن پدر مرحومش را می پوشد در این باره گفت: «یکی از افتخارات من این است که تیم پدرم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم. زمانی که با خطیبی برای قرارداد صحبت کردم پنج دقیقه زمان نگذشت که به توافق رسیدیم. از طرف دیگر من در این تیم شماره پیراهن پدرم را بر تنم می‌کنم که این موضوع نه تنها برای من بلکه برای هر فوتبالیست دیگری هم ارزشمند است. با پوشیدن پیراهن پدرم مسئولیت من در این تیم دوچندان شده است و تلاش می کنم که بهترین بازی را انجام دهم.»


صادقیان در پایان گفت: « اصلی ترین هدفم در تیم ماشین سازی این است که خود را دوباره به کی روش ثابت کنم تا بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته