دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1395 - 16:07
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

شناسایی همپوشانی ها با استفاده از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از شناسایی همپوشانی ها با استفاده از بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال خبر داد.
کد خبر : 111341

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا با بیان این مطلب که مدیریت این سازمان با اتخاذ روش‌های مطلوب مدیریتی و استفاده از راهکارهای پربازده و رویکردی پاسخگو مدارانه در صدد توسعه و ارتقا خدمات سازمانی است، افزود: تیم مدیریتی جدید سازمانی به سراغ کمبودها رفته‌اند تا راهبردهای حل مشکلات را به صورت تخصصی بیابند و نسبت به حل آن اقدام کنند.


وی اظهار کرد: امروز ضمن تعامل مناسب با تمامی قوای سه گانه کشور بهترین روش‌های مدیریتی را برای پیشبرد اهداف این سازمان مد نظر داریم.


معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی به نقش و اهمیت نیروی انسانی و حمایت از نیروهای متخصص و مدیریتی سازمان پرداخت و اظهار کرد: باید معاونت توسعه منابع انسانی برای تحقق اهداف سازمان در نگهداری، توسعه و ارتقاء نیروی انسانی سازمان تشکیل و سرمایه عظیم انسانی سازمان که محور توسعه است مدیریت و ساماندهی شود.


زدا با تاکید بر تکریم همکاران سازمان و ارتقاء جایگاه و انگیزه آنان گفت: هرچه به مسائل و مشکلات کارکنان بهای بیشتری داده شود به همان نسبت بهره وری و عرق سازمانی افزایش یافته و موجبات رضایتمندی ارباب رجوع نیز فراهم می‌شود.


وی با اشاره به جایگاه والا و استراتژیک سازمان تامین اجتماعی و نقش آن در برقراری آرامش و عدالت اجتماعی گفت: بودجه سال جاری این سازمان ٧٣ هزار میلیارد تومان است، در حالی که بودجه عمومی و جاری کشور با تامین منابع مالی از نفت، گاز، پتروشیمی، مالیات و گمرک و... ٢٠٠ هزار میلیارد تومان است.


زدا گفت: هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی ماهانه معادل ٥ هزار و٢٠٠ میلیارد تومان است که برای ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران صرف می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته