دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1395 - 16:42
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش خبرداد:

تخصیص 280 میلیارد ریال جهت تجهیز مدارس ابتدایی با اولویت کلاس‌های چندپایه

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص 280میلیارد ریال جهت تجهیز مدارس ابتدایی با اولویت کلاس‌های​ چند پایه خبرداد.
کد خبر : 111336

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد دیمه ور در دومین جشنواره جلوه گاه اثر و اندیشه در مشهد به اهمیت معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش از تخصیص 280 میلیاردریال جهت تجهیز مدارس ابتدایی با اولویت کلاس‌های چند پایه اشاره کرد و افزود: چشم انداز آموزش و پرورش در آینده تلاش در جهت ارتقا سطح کیفی کلاس‌های چند پایه است.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش تصریح کرد: امسال 280 میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات مدارس ابتدایی با اولویت کلاس‌های چند پایه تخصیص یافت ضمن آنکه در سال گذشته نیز با همین اولویت 230 میلیارد ریال به موضوع تجهیز مدارس ابتدایی اختصاص داده شد.


وی با بیان اینکه بخشنامه راهبران آموزشی که مربوط به مدارس روستایی و مرزی کشور است به استان‌ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: براساس این آیین نامه تمام امتیازاتی که به مدیران مدارس تعلق می‌گیرد حق ماموریت و ایاب و ذهاب نیز به راهبران آموزشی تعلق خواهد گرفت تا بتوانند از مدارس روستایی و عشایری بازدید کنند.


دیمه ور با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد مدارس بالای ۲۰۰ نفر دانش‌ آموز اکنون به صورت دوری اداره می‌شوند، افزود: بخشنامه چند معلمی متعلق به پایه‌های پنجم و ششم است و نباید در پایه‌های پایین تر استفاده شود.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش افزود: با بررسی وضعیت دانش آموزان پایه چهارم کشوربه این نتیجه رسیده‌ایم که دانش آموزان ما جهت ارتقا مهارت‌های فردی و اجتماعی به برنامه ریزی بیشتری نیاز دارند.


گفتنی است؛ در این جشنواره از کتاب‌های رنگین کمان یادگیری، نقشه محتوایی و مفهومی علوم تجربی، نرم افزار آموزشی جلوه گاه اثر و اندیشه، نگاره علوم تجربی و زمین شناسی رو نمایی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب