دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 12:38

اسکان همکاران دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان

مسئول ستاد اسکان میهمانان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۷۵ نفر از همکاران دانشگاهی از واحد‌های مختلف کشور در خوابگاه این واحد مستقر شدند.
کد خبر : 11123

احد رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با توجه به اینکه واحد سروستان دارای خوابگاه با ۲۰ سوئیت مجهز و مستقل است ، اظهار کرد: امکانات لازم و در حد مطلوب برای رفاه حال میهمانان نوروزی در زمان استقرار در اختیار آنان قرار گرفت.


مسئول ستاد اسکان میهمانان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: شهرستان سروستان به عنوان دروازه ورودی مرکز استان فارس از سمت شرق و در ۷۰ کیلومتری شیراز واقع شده است که دارای اماکن تاریخی و چشم اندازهای زیبایی از طبیعت را در خود جای داده است.


وی ادامه داد: دریاچه مهارلو که به سبب بارندگی‌های اخیر دارای حجم آب مطلوبی بود و به عنوان یکی از هفت منطقه گردشگری کشور مطرح است. اکثر میهمانان نوروزی را که از اینجا ده ترانزیت عبور می‌کردند جلب خود کرد. کاخ ساسان که شکارگاه بهرام گور با قدمت نزدیک به ۲۰۰۰ سال است و بقعه شیخ یوسف در مرکز شهر سروستان از جمله اماکن تاریخی این شهرستان هستند که مورد بازدید مسافران نورزی واقع شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته