دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1395 - 12:39

تامین مالی ساخت پایانه جاسک از طریق فایناس و بخش خصوصی

شریف رازی با بیان این‌که ساخت تجهیزات و تاسیسات پروژه پایانه نفتی جاسک به طور کامل در داخل انجام خواهد شد، اظهار کرد: منابع مالی پروژه پایانه‌ها از طریق فایناس و بخش خصوصی تامین می‌شود.
کد خبر : 111044

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شانا، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از برگزاری همزمان مناقصه خرید، ساخت خط لوله و تلمبه‌خانه مسیر گوره به جاسک و انبار ذخیره‌سازی نفت‌خام تا ماه آینده خبر داد.


حمید شریف رازی با بیان این مطلب گفت: اسناد مناقصه ساخت خط لوله ٤٢ اینچی از گوره تا جاسک و پنج تلمبه‌خانه به‌زودی آماده خواهد شد.


وی افزود: طراحی بنیادی این پروژه همزمان با نهایی شدن مسیر در حال انجام است و هم‌اکنون در حال نقشه‌برداری و انجام گمانه‌های زمین‌شناسی هستیم.


مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران ادامه داد: با تعیین مسیر و مشخصات لوله مورد نیاز، کار خرید لوله‌ها آغاز خواهد شد.


شریف رازی در ادامه به آماده کردن اسناد مناقصه ساخت گویهای شناور پایانه جاسک اشاره کرد و گفت: اسناد مناقصه گویهای شناور پس از اسناد مناقصه خط لوله ارائه خواهد شد و از همه شرکتهای داخلی و خارجی توانمند در این زمینه دعوت به عمل می‌آوریم.


وی در پایان از تکمیل پروژه خط لوله چابهار خبرداد و گفت: پروژه در مراحل پایانی به سر می‌برد و تا پایان مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته