دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1395 - 10:33

واعظی : دغدغه اصلی دولت، معیشت و اشتغال جوانان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معیشت مردم و اشتغال جوانان به عنوان دغدغه اصلی دولت یازدهم نام برد و گفت : برای بهبودی وضعیت معیشت و رفع بیکاری در جامعه تاکنون نشست های متعددی برگزار شده است .
کد خبر : 111002

به گزارش گروه اقتصادی آنا، محمود واعظی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان جهرم افزود: چنانچه مشکلات مربوط به تحریم ها زودتر انجام شده بود قطعا دولت بهتر می‌توانست بحران بیکاری در کشور را سامان بخشد .


وی با تاکید به رونق اقتصادی در کشور از سال گذشته، از افزایش 2 میلیون و 900 هزار بشکه ای فروش نفت و رونق در سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و اظهار داشت : امیدواریم این مهم به رونق کسب و کار تبدیل شده و در معیشت مردم تغییر حاصل شود.


وی همچنین با تاکید به اولویت روستاهای شهرستان جهرم در تجهیز به اینترنت پرسرعت به توانایی و ظرفیت جوانان جهرمی در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی اشاره کرد و قول مساعد داد تا در نمایشگاه الکامپ امسال میزبان جهرمی ها باشد.


واعظی مردم جهرم را دارای ویژگی های ممتاز دین باوری و انقلابی گری دانست و گفت: نقش بارز جهرمی ها در دوران انقلاب و وجود نام این شهر در زمره 11 شهری که در آن حکومت نظامی اعلام شد و تقدیم یکهزار و 200 شهید و هزاران جانباز، آزاده و رزمنده گویای روحیه انقلابی و تدین در مردم این شهرستان است.


وی به نقش بزرگان این شهرستان در هدایت مردم اشاره کرد و از آیات عظام، آیت اللهی، حق شناس و شب زنده دار به عنوان جلودار حرکت ها انقلابی جهرمی ها یاد کرد.


وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات با اشاره به اینکه مأموریت ابلاغ سلام رئیس جمهوری به امام جمعه و مردم جهرم را بر عهده دارد، بیان کرد: تلاش دولت تدبیر و امید گسترش ارزش های اسلامی در سطح جامعه و برطرف شدن مشکلات مردم بوده و امیدداریم دولت بتواند تحت لوای رهبری انقلاب کشور را آنگونه که شایسته و لیاقت مردم ایران است به پیش ببرد.


وی به مشکلات عمرانی شهرستان جهرم اشاره کرد و پروژه راه های مواصلاتی، انتقال آب، بیمارستان 274 تخت خوابی و راه آهن را از جمله طرح های نیمه تمام برشمرد که نیاز به چاره اندیشی برای به سرانجام رسیدن است.


واعظی به اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی برای توسعه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان فارس اشاره کرد که به صورت تسهیلات به افراد دارای طرح اعطا خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته