دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور 3 تفنگدار

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کار خود را آغاز کرد

خبرگزاری آنا: بعد از اعلام وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تاسیس شرکت توسط پیشکسوتان سرخابی‌ها برای حضور در مزایده فروش ۲ باشگاه،‌شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با حضور 3 عضو اصلی کار خود را آغاز کرد.
کد خبر : 111

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌پس از آنکه وزارت ورزش برای واگذاری درصدی از سهام پرسپولیس به پیشکسوتان چراغ سبز نشان داد،‌شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کار خود را با حضور علی پروین و امیر عابدینی آغاز کرد.


در این موسسه که قرار است 30 درصد سهام پرسپولیس را از طریق حضور در مزایده به دست بیاورد تصمیم بر این است که تنها از چهره‌هایی در شرکت استفاده شود که شناسنامه پرسپولیسی داشته باشند.


طبق آنچه که در مرامنامه این شرکت لحاظ شده، تنها بازیکنانی می‌توانند عنوان پیشکسوتان را به دست بیاورند که از امتیازات زیر برخوردار باشند.


بنا بر تصویب این اعضا، مرامنامه این شرکت شامل اصول زیر است:


- حداقل 3 سال بازی در پرسپولیس، عدم حضور در استقلال تحت هیچ شرایطی، موثر بودن،‌شاخص بودن و حضور در تیم ملی و غیره که هر کدام از این موارد امتیار خود را به همراه خواهند داشت.


- دفتر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در خیابان جردن فعال شده است و امیر عابدینی مدیرعامل سابق قرمزپوشان فردا به عنوان نماینده شرکت با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، جلسه‌ای خواهد داشت تا مقدمات حضور در واگذاری را انجام بدهد.


- نکته مهم این است که قرار نیست سهام بین پیشکسوتان پرسپولیس توزیع شود،‌ بلکه شرکت سود سهام را بین پیشکسوتان تقسیم می‌کند.


البته نکته مهم درصد واگذاری سهام به پیشکسوتان است که پیش از این وزارت ورزش اعلام کرده بود تنها 20 درصد سهام قابل واگذاری به آنهاست اما در جلسه‌ مسئولان شرکت عنوان شده که قرار است 30 درصد سهام به آنها واگذار شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته