دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«بدون مرز»، «ماهی سیاه کوچولو» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در جشنواره سماء / «قندون جهیزیه» رونمایی می‌شود

فیلم‌های اکران نشده «بدون مرز»، «ماهی سیاه کوچولو» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» که در سی و سوم فیلم فجر حضور داشتند به همراه فیلم «قندون جهیزه» در نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» نمایش داده می‌شود.
کد خبر : 11098

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا و به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سماء، سه فیلم بلند سینمایی از فیلمسازان فیلم اولی شامل «بدون مرز» به کارگردانی امیرحسین عسگری، «ماهی سیاه کوچولو» ساخته مجید اسماعیلی و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر مورد استقبال مردم و اهالی رسانه قرار گرفتند در نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» به نمایش درمی‌آیند.


همچنین فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» نخستین تجربه فیلمسازی علی ملاقلی‌پور کارگردان جوان سینما برای نخستین بار در این رویداد سینمایی رونمایی می‌شود. علی ملاقلی‌پور پسر زنده یاد رسول ملاقلی‌پور سال‌ها تجربه دستیار کارگردانی و فیلمسازی کوتاه و مستند داشته است.


قرار است فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ساخته وحید جلیلوند در نخستین روز از برگزاری این رویداد سینمایی یکشنبه ۲۳ فروردین ماه نمایش داده شود و در ادامه در روز دوم از جشنواره فیلم «سماء» در تاریخ ۲۴ فروردین ماه «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور نمایش داده می‌شود.


سه شنبه ۲۵ فروردین ماه فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» ساخته مجید اسماعیلی در سومین روز از برگزاری این رویداد سینمایی روی پرده می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده است فیلم سینمایی «بدون مرز» ساخته امیرحسین عسگری در تاریخ ۲۶ فروردین نمایش داده می‌شود.


نمایش فیلم‌های سینمایی برگزیده فیلمسازان فیلم اولی هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۸ درسالن شماره ۱ سینما فلسطین روی پرده می‌رود.


نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» با موضوع «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه به دبیری مجتبی امینی در سینما فلسطین برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته