دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 11:52
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مدعی شد

درخشان‌ترین دوره فعالیت تامین اجتماعی در سال 93

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی درخشان ترین دوره فعالیت خود را در سال 93 داشت.
کد خبر : 11097

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سیدتقی نوربخش در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان این سازمان افزود: تعامل با مستمری بگیران، بیمه شدگان، کارفرمایان و همه شرکای اجتماعی در حداکثر سطح خود قرار دارد و مفتخریم که سازمان تامین اجتماعی پس از بازگشت به مسیر اصلی فعالیت خود افتخارات ارزشمندی بدست آورده است.
وی گفت: در سال 93 به دلیل تنگناهای اقتصادی سال دشواری را طی کردیم اما با وجود همه مشکلات توانستیم تعهدات خود را به بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز به موقع و کامل انجام دهیم.
وی افزود: در سال 93 مستمری ها را 25 درصد افزایش دادیم که 10 درصد از تورم بیشتر بوده و افزایش بالاتر از سطح تورم در یک دهه اخیر بی نظیر بوده است.
نوربخش در ادامه ارتقای خدمات درمانی تامین اجتماعی را از دیگر دستاوردهای سال 93 برشمرد و گفت: در حوزه درمان با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کل کشور شاهد یک نقطه عطف در حل مشکلات مردم هستیم که سازمان تامین اجتماعی نیز در این طرح نقش کلیدی دارد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در انجام تعهدات خود موفقیت های بزرگی را کسب کرده است، افزود: در سازمان تامین اجتماعی بازیافتن اعتماد عمومی و افزایش امنیت اجتماعی مورد توجه قرار دارد که این مسائل از مهمترین اولویت ها و مهمترین کارکردهای سازمان است.
نوربخش قضاوت مثبت مسولان عالی رتبه کشور از سازمان تامین اجتماعی را یادآور شد و به ملاقات نوروزی خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: در ملاقاتی که با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم وی تامین اجتماعی را یکی از موفق ترین سازمان‌ها دانستند و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این سازمان در دولت تدبیر و امید را بسیار مفید و با ارزش ارزیابی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته